Jacks pov*
Ik heb Beau nog nooit zo gezien.....soort van wel maar toch het is wel schattig eigenlijk...
"Rustig Beau sssst blijf rustig je wil niet weer net zoals een maand geleden eindigen" zegt Mahogany die haar ren knuffel geeft.
"Wacht alle meiden en Johnson wisten er van?" Vraagt Hayes boos.
"Ja" zegt Johnson of het niks is.
"WAAROM VERTELDE JE HET NOOIT" schreeuwt Hayes naar Jack.
"HAYES, JE WEET DAT HET DOOR JOU KOMT DAT ZE NIET MEER MET DE JONGENS TE MAKEN WOU HEBBEN" schreeuwt Maggie nu.
WAOW dit word bont.
"Wacht wat is er een maand geleden gebeurt?" Vraagt Nash.
"Ooh uhm... ik heb voor ongeveer twee nachten in de cel gezeten omdat ik in een gevecht was geraakt" zegt Beau stotterend.
Das wel hot. Denk ik in mezelf.
"Uuhm dankje denk ik?" Zegt Beau.
"Zei ik het hardop" vraag ik en iedereen knikt. GODDAMN IT.
"rustig Jack ik vind het wel lief dat je het zei" zegt Beau. ik bloos wtf ik bloos.......
"Hayes ik ben weer rustiger maar ja ik ben door jou weg van de boys gegaan kijk wat je me telkens heb aan gedaan...... ja ik hou van je maar nu gewoon als een vriend en als je niet blij voor me bent oke dan kunnen we geen vrienden zijn maar kijk naar je broer, ik zou zeggen dat hij je voorbeeld zou moeten zijn hij heeft zich ook over mij heen gezet.... je verdiend iemand ie honderd procent voor je gaat.... ik was het maar nu niet meer" zegt Beau.... wow wat kan ze toch lief zijn.
"AAW" doet iedereen.
"Oke Beau ik zal het proberen maar mag ik nog wel een knuffel" vraagt Hayes weer rustig. ze knikt en ze springt in Hayes zijn armen en zo knuffelen ze.. ze geeft hem een kus op zijn wang en hij op haar kruin. "best Friends forever?" Vraagt Beau.
"Besties forever" bevestigd Hayes.
"AWW ZO CUTE" roept Kethusha.
En ze lachen. "bro ik denk dat je een move moet doen, ze deed dit wel voor jou" fluisterd Jack in me oor.
"Je bent niet boos er om dat we elkaar leuk vinden?" Fluister ik terug.
"Nee zolang jij maar niks doet zodat zij pijn op elke manier dan ook heeft want ik ben nu meer beschermend" zegt Jack serieus.
Beau staat weer op haar benen en ze springt op Jack zijn rug.
"Zooooo..... waar hebben jullie het over" vraagt Beau.
"Niks wat jou aangaat" zegt Jack als hij Beau laat vallen op de grond.
"Na ja kijk ik hoorde me naam in jullie gesprek in mijn hoofd voor komen dus ik dacht dat het me wel aanging" zegt Beau met een grijns op haar gezicht.
"Weet je soms haat ik het om jou tweeling te zijn" zegt Johnson.
"AWW EDWARD IK HOU OOK VAN JOU HOOR BABE MIJN LIEVELING VAN IEDEREEN" roept Beau.
"Ik haat je echt" zegt Johnson mokkig.
"Aaw gelukkig houden andere mensen wel van me" zegt Beau.
"Ja Jack hiero wel" schreeuwt Aaron.
"AARON JE BENT EEN BITCH DUS ZEG JIJ MAAR NIKS" schreeuwt Beau.
"IK HOU OOK VAN JOU HOOR BEAU" schreeuwt hij terug.
"MORE" schreeuwt ze terug waardoor iedereen in het lachen uit barst.
"Beau je moet nadenken over mijn en onze vaders advies oke?" Zegt Jack serieus.
"Jack waarom zou ik dan net zo tekeer gaan?" Vraagt Beau ook serieus waar hebben zij het net hemelsnaam over gehad.
"Waar hebben jullie het er dan over gehad?" Vraag ik...
"Niks hoor" zegt Beau snel en ze loopt snel naar Mahogany toe en ze springt op haar rug en geeft haar en kus op haar wang... volgens mij is hen band sterker geworden.
ik kijk Johnson met een vragend gezicht aan.
"Oke,oke ik zeg het wel, mijn vader en ik zeiden dat ze met jou moest nemen en zij zei toen;jullie besluiten voor mij en misschien vind ik hem helemaal niet leuk en toen zij ik dat ik het wist dat het zo was en toen schreeuwde ze van dat ze niet verliefd was en toen daarna mompelde ze oke ik geef het toe" zegt hij.
"JACK JE ZOU HET NIET DOEN JIJ BITCH" schreeuwt Beau
"Wat is er?" Vraagt Jack.
"Je hebt me pindakaas opgegeten zegt Feline" zegt ze droog.
"Het mocht van haar" zegt Johnson als hij zijn handen omhoog gooit.
"Wie is Feline?" Vraagt Cameron.
"Dat is Beau haar huisgenoot" zegt Eva.
iedereen 'oooohwt'
"Nu mag je voor mij nieuwe halen" zegt ze.
"Jaja is goed" zegt hij.
Beau fluistert nog wat in ze oor en Jack zucht en knikt. "Alleen voor jou hoor" zegt hij zuchtend en ze lacht.
Dan loopt Jack weg en ik loop met hem mee "wil je iemand mee" vraag ik.
"Ja als je wilt" zegt hij ik knik en ga naast hem in de auto zitten.Bij de supermarkt*
"Wat moet je allemaal hebben bro?" Vraag ik.
"Pindakaas, Veel ijs behalve Chocolade ijs en ja dat andere voor vrouwen" zegt jack. ik lach me kapot.
"Moet je dat voor Beau halen" zeg ik lachend
"Niet grappig..... het is echt kut om te halen vorige keer kijk die vrouw me raar aan" zegt jack schamend.
"Waarom haal je het dan ook?" Zeg ik lachend.
"Haha bro... anders gaat ze wild en 2 jij moet het ook gaan doen als je haar vriendje word hoor" zegt hij.
ik kijk hem met grote ogen aan.
"Anders geeft ze je een negeerstand of iets anders ergs" zegt hij.
Ik lach en zeg kom op dan.We hebben ook nog ander voedsel gehaald want we vonden dat wel nodig. Als we terug komen zien we wat ik niet had gedacht ik zie ................
HOOI COOLKIDS HOE GAAT HET HEEL ERG BEDANKT OOK NOG VAN DE 3k love yax
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanficBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...