Beau's pov*
Ik ren achter Nash aan als ik hem tackel. Oeps dat had ik beter niet kunnen doen want ik tackel altijd iedereen dat is gewoon een trekje.
Jack kijkt me met grote ogen aan,
"Beau het spijt me dat ik het heb voor je verpest" zegt Mahogany.
Hayes kijkt me BLIJ aan..... Wtfrick?!
"Waarom Beau?! Waarom?" Vraagt Aaron.
"Omdat ik het niet meer aan kon oke, ik moest een nieuw leven beginnen, ik heb elke dag aan jullie gedacht! Wat denken jullie dan, ik stond op het begin op het punt, om terug te gaan naar jullie omdat ik jullie niet zo kon zien oke?! En ik vind het dom van de jongens dat jullie denken dat de meiden vreemd gingen en dat jullie echt dachten dat JOHNSON een vriendin had , kom op kijk naar hem, nee grapje maar ja laat ook maar ik heb waarschijnlijk jullie dag verpest dus ik ga maar weer " zeg ik , als ik de voordeur open doe word ik tegen gehouden, Hayes pakt mijn Pols vast. hij kijkt me diep in me ogen aan en zegt "Jij vertrekt niet, je hebt onze dag niet verpest je hebt onze dag verbeterd je weet wel he dat het precies een jaar geleden is dat je dat ongeluk hebt gehad." "dat weet ik Hayes" zeg ik.
Hij kijkt naar me lippen, dt hoeft ook weer niet hij heeft een vriendin.
"Moet je niet naar je vriendin?!" Zeg ik bot als ik op de bank ga zitten want ik weet dat ik hier nooit meer weg kom.
"Nee" zegt Hayes neutraal als hij naast me komt zitten en zijn arm over mijn schouder slaat, het voelt goed, maar ook fout. ik sta op en ga bij Aaron staan. "Hee" zeg ik zachtjes.
Hij geeft me een knuffel en dan kont iedereen naar me toe en geeft ne een knuffel ik hoor verschillende dingen zoals " we hebben je gemist en love ya" "TOO" roep ik terug.
Iedereen laat los maar Hayes niet. als er iemand komt binnen lopen.....
Het is Merel?!!! "Hee Babe" zegt Merel als Hayes een kus op zijn wang geeft.
"EN WIE IS DIT" zegt ze nu als ze haar stem verheft.
"Oo nou hallo ik ben Al-" begon ik mijn zin maar ik kon hem niet afmaken.
Ik krijg een klap in mijn gezicht en er word geschreeuwd "BLIJF VAN HEM AF OKE EN BLIJF UIT ZIJN BUURT"
Oke dit moet ik gewoon doen, "Rustig blijven!" Schreeuwt Johnson hij weet precies wat helpt want hij heeft dit ook maar wel minder, "Oke Merel ik heb het je een jaar geleden gezegd en nu zeg ik het weer ! DAT KAN IK NIET WANT HIJ IS MIJN VRIEND OKE DUS ALS JIJ DAT NOU ACCEPTEERT DAT JIJ EEN SLET BENT KOMT ALLES GOED" kut 1niet rustig gehouden.Hayes pov*
dat deed pijn ze noemde me haar gewoon een vriend, ik wil meer, maar ik weet dat ik het een jaar geleden heb verpest en waarschijnlijk heeft ze al weer een vriendje die niet met andere meisjes zoent.
Merel slaat Beau, wtfrick waarom,oo ja ik was afgedwaald.
"IK BEN HIER NIET DE SLET KIJK NAAR JEZELF BITCH" schreeuwt Merel , oke Beau is geen slet, zij is het eerder.wacht waarom date ik een slet?! Ooja omdat ik altijd aan Beau bleef houden en niet meer van iemand ander kan houden zoveel als ik van haar houd.
"HAYES DOE WAT ZE SLAAT ME" schreeuwt Merel zeurend. ik laat Beau gaan
Tot dat Jack G Beau van haar afhaalt, ooja btw Femke en Jack zijn uit elkaar omdat het bleek dat jack G ook op Beau was...... maar ze zijn wel gewoon goede vrienden.
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...