"EN EN EN" schreeuwt Nash blij Als we ons huis binnen lopen.
"Niks" zeg ik.
"Wat hoezo niks" vraagt cameron bezorgd.
"HEB JE MISKRAAM GEHAD" schreeuwt Matthew.
en iedereen freakt hem uit en Jack en ik lachen.
"Guys, rustig" zegt Johnson, ja hij was mee.
"Mama, krijg ik een zusje?" Vraagt Chase.
"Ja kleine man, een heel klein zusje" zeg ik als ik naast hem hurk.
"Jeej" zegt hij blij en geeft me dan een knuffel.
"Wanneer kan ik haar een kusje geven" zegt Chase lief, wat mijn hart doet smelten. ik ga staan en Jack tilt hem op.
"Je kan ook net zoals papa gewoon een kusje op haar buik geven" zegt Johnson.
"Mag ik dat doen mama" zegt Chase.
"Haha ja hoor jongen" zeg ik en ik ga zitten en hij gaat op mijn liggen en hij geeft mijn buik een kusje, het kietelt en is zo raar maar het is tegelijker tijd ook zo lief.
Jack gaat naast mij zitten en geeft me een kus op mijn wang.
"IK WIL EEN NAAM BEDENKEN" schreeuwt Eva.
"Sorry Eef, we hebben al een naam bedacht" zeg ik.
"Echt waar?!" Vraagt Jack verbaasd net zoals alle andere.
"Ja, de naam die ik wou doen als Chase een meisje was" zeg ik.
"Annabel" zucht Ketusha.
"Ja, Annabel en Femke, jij moet je vereerd voelen! Annabel Femke Gilinsky" zeg ik met een glimlach als Jack met zijn vinger patronen op mijn buik maakt.
"Hey! Gaan jullie mee naar het pretpark en btw, de tour, alles is verplaatst naar na de geboorte" zegt Sam en ik kijk Jack meteen aan.
"Dan kan ik echt niet mee Jack" zeg ik en hij stopt met de patronen maken.
"Babyy waarom niet?" Vraagt hij.
"Jack, ze moet dan op de newborn letten" zegt Maggie.
"Dan ga ik ook niet hoor, mijn prinses is er dan net" zegt Jack.
"Jack, je moet voor je fans" zeg ik en hij zucht.
En dan krijg ik een steek in mijn buik.
"FUCKKK" schreeuw ik uit in de pijn en ik grijp naar mijn buik.
Ik begin hevig te ademen en te schreeuwen.
"rustig Beau, rustig adem halen" zegt Johnson.
"Kan ik nu niet" weet ik uit te halen.
En dan komt er allemaal bloed uit mijn. Kut.
Ik weet meteen wat er aan de hand is en begin keihard te huilen.
"Wat is er aan de hand" vraagt Nate bezorgd.
"Een miskraam" zegt Jack stotterend.
"We moeten naar het ziekenhuis nu meteen" zegt Kethusha,binnen no time lig ik in een ziekenhuis bed, rustig.
De dokter komt binnen
"Het spijt me Mevrouw en familie, u heeft vanochtend de afspraak gehad, maar de creme en alles was te nat en dat ding ging er te ver in hij raakte de baby en dat had een latere reactie en haar hartje stopte, het spijt me voor uw verlies, we hebben haar zonet er al uit gehaald." zegt de dokter en hij loopt weg. en ik begin keihard te huilen.
"My babygirl" zeg ik als ik alles een beetje op orde heb.
"Hoe voel je je" zegt Lox die binnenkomt met de rest achter haar aan.
"Klote, door dat kut nieuws" zeg ik en Jack komt naast me liggen en geeft me een kus op mijn wang.
"Het is nu toch allemaal goed" vraagt Hayes verbaasd.
"Nee, haar kleine hartje, die stopte" zeg ik en Jack geeft me een sterkere knuffel en ik hoor hem snikken.Volgende ochtend*
"Hoe gaan jullie dit tegen Chase en de fans zeggen" zegt Taylor.
"De fans kan nog wel makkelijk, alleen Chase niet" zeg ik zacht.
"mag ik mijn telefoon even" zeg ik tegen Louis en ze knikt en geeft hem aan me.
Ik zucht ga naar instagram, doe de foto van Jack Chase en mij van gister avond en zet erbijHet blijft zo, met zijn drietjes💗😞 mijn lieve babygirl is er niet meer❤️
En ik post hem.
Binnen twee seconde krijg ik al duizende notifications. ik ga naar twitter en typ.
"Ja mensen, ik heb een miskraam gehad😞 ben daarom misschien een beetje down de aankomende tijd"En ik lees al snel de reacties, en ze zeggen dat ze sorry zijn en alles, maar het helpt niks.
"Kijk het positieve er van in" zegt Sam die altijd probeert het beste er uit te halen.
"Zijn die er" vraagt Jack zacht als hij zijn hoofd in mijn schouder propt
"beau kan mee op tour" zegt Sam dan.
"Dat is waar maar weet niet of ik dat wil" zeg ik
"Kom op! Je moet! Je kan er niet altijd in vast blijven zitten, en het is 4 maanden later, je kan het Beautje!
Je kan het altijd opnieuw proberen" zegt Sam en wij zuchten.
"Oke dan" zeg ik en Jack kijkt op
"Nu ga ik niet hoor als jij niet gaat baby, ik wil nu alleen maar bij jou blijven, ik wil Jou en Chase nu ook niet verliezen" zegt Jack lief en ik glimlach en als ik op kijk zie ik iedereen glimlachen.
"Hee! Je past nu beter in de jurk waarschijnlijk" zegt Mahogany die Chase vast houd.
"Mwm,dat boeide mij niks, boeit me ook niet als we in jogginbroeken gingen trouwen, ze is toch altijd mooi" zegt Jack mompelend en ik speel met zijn haar als hij zijn hoofd op mijn buik legt.
"Jack , je bent echt whipped" zegt Melanie en hij lacht zachtjes.
"Iknow maar alleen voor mijn mooie lieve fiance" zegt hij en ik glimlach.
"Jullie zijn echt te cute! Ik haat jullie" zegt Maggie.
"Chase" zegt Mahogany zacht als ze hem aantikt en hij word wakker.
En hij wrijft met zijn kleine handjes in zijn ogen.
Hij staat op en loopt naar Jack en hij gaat op zijn borstkast liggen.
"Ik ben moe" gaapt hij
"Baby we hebben nieuws" zeg ik en hij kijkt op
"Wat is het ?!" Vraagt hij blij.
"Uhm, je krijgt geen klein zusje meer,
Misschien later maar
Nu niet" zegt Jack en hij kijkt ons aan.
"Ow, dat is niet leuk, maar ik heb jullie nog" zegt hij, hoe de fuck kan hij zo wijs zijn.
En hij geeft Jack en mij allebei een kusje op onze wang.
En mij nog een kusje op mijn lippen.
"Hey! Jongen man dat is mijn taak he" zegt Jack en hij pakt Chase op en begint hem te kietelen.
"PAPA NEEE STOP" giechelt hij.
En Jack stopt en Chase lacht nog uit.
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...