Beau's pov*
"Beau, hij wilde dat jij realiseerde dat het niet jou schuld is, ik ken Jack daar te goed voor, vergeef hem" zegt Femke
"Hij hoefde niet te schreeuwen waar Chase en zijn vriendinnetje bij zijn" zeg ik zuchtend.
"Dat is waar, maar hij heeft zijn emoties niet goed onder controle soms, dat weet jij best" zegt Maggie.
"Thanks bae's dat jullie er altijd voor mij zijn" zeg ik en geef ze een knuffel.
"We hebben geen vriendjes he, gaat dan makkelijk" zegt Maggie en we lachen.
" Ga naar je baby daddy toe dikkie" zegt Femke en ze duwt me uit de deur en duwt de deur dicht. ik zucht en begin op hen deur te bonken.
"SLETTEN DOE DE DEUR OPEN EN BRENG ME NAAR HUIS" schreeuw ik.
Maar dan word ik vanachter op getild.
Ik kijk op en zie dat het Jack is.
"Het spijt me lil mama" zegt hij.
"Geeft niet babe" zeg ik en geef hem een kus op zijn wang.
"Wacht hoe ben je hier gekomen, en wist je dat ik hier was, stalkertje" zeg ik als hij mij neer zet en ik voor hem sta.
"Stiekem heb ik een chip in je hoofd geplaatst en zo weet ik altijd waar je bent" zegt hij.
En we lachen.
"Johnson zei het en ik ben hier met de auto" zegt hij en ik knik.
"SAMANTHA EN CHASE" schreeuw ik.
"Rustig, ze zijn bij Nate Sam en Jack" zegt hij en ik knik.
"We moeten zo Samantha thuis brengen" zeg ik
"We weten geeneens waar ze woont" zegt Jack en ik zucht.
"Kom" zeg ik en trek hem
Naar de auto.
"Eerst wil ik mijn Kusje" zegt hij als hij zijn lippen tuit.
"Je bent lelijk" zeg ik en geef hem snel een kusje.
"I love you" zegt hij als hij glimlacht.
"I love you" zeg ik en geef hem nog een kusje en stap dan in.
En hij stapt ook in./----/
"We moeten hier links" zegt de kleine Samantha als ze me mee trekt.
"Hier is het" zegt ze als we voor een hotel deur staan......
Ik klop aan en meteen word de deur open gedaan door een vrouw van ongeveer 20, 2 jaar jonger ongeveer jonger als ik dus.
"Uhm haai ik ben de moeder van Chase" zeg ik als ik mijn hand uit steek om het te schudden.
"Samantha ik had gezegd voor het hotel" zegt de vrouw.
"En sorry ik ben Amy" zegt ze.
"Je ziet er jong uit" zegt Jack die aan komt lopen.
"Jack!" Zeg ik.
"Sorry" zegt hij.
"Jullie zijn volgens mij ook niet de aller oudste" zegt ze lachend.
"Nope 22" zeg ik.
"Nou ik ben 20" zegt ze.
"Heeft Samantha een vader?" Vraagt Jack.
"Jack!" Zeg ik weer en hij slaat zijn hand voor zijn mond.
"Sorry voor mijn onbeleefde vragen" zegt hij met een kakkers stem, en we lachen.
"En geeft niet, en nee het was eigenlijk maar een one night stand maar uhm ja hij had geen condoom en toen pull out game you know en dat ging fout" zegt ze.
"Oo het spijt me" zeggen we tegelijk.
"Weet je wel wie het is" vraag ik. als Ik Chase en Samantha zie spelen.
En ze ons binnen laat.
"Uhm ja.... Hij heet Sam" zegt ze en dan mompeld ze wat wat ik niet hoor maar volgens mij Jack wel.
"Sam Wilkinson?!" Vraagt Jack bijna lachend
"Nee nee nee, Sam Howard, niet als tweede naam ofzo" zegt ze.
"Wacht hoe weet je zijn tweede naam" zeg ik.
"Uhm..." Zegt ze.
"Ben je fan geweest of ben je het" zegt Jack.
"Echt waar Jack je bent onbeschoft" zeg ik als ik hem op zijn borst sla.
"You love me" zegt hij in een raar stemmetje en hij tuit zijn lippen en ik geef hem een kusje.
"Sorry" zeggen we dan en ze schud haar hoofd.
"Geen zorgen" zegt ze.
"En op terug te komen op je vraag Jack, ik was wel fan ja, tot dat ik Samantha kreeg, moest ik me meer op haar richten" zegt ze blozend.
" Aww" zeggen we tegelijk.
"Ik weet dat Beau je nu graag wil tackelen in een knuffel" zegt Jack lachend
"Ssst" Zeg ik als ik mijn vinger naar mijn lippen breng. En haar een knuffel geef.
"Willen jullie wat drinken" zegt ze.
"Uhm nee dankje" zeg ik
"Nee dankje" zegt Jack en ze wijst aan dat we mogen zitten.
Ik ga zitten en Jack komt letterlijk nast
Mij zitten zodat onze benen raken.
En hij pakt mijn hand vast.
"Klef" zeg ik en duw hem weg en we lachen. hij gaat weer recht op zitten en hij geeft me een kusje.
"MAMA JE HEBT PAPA GOOTIES" hoor ik dan van Chase.
en hij komt op ons af en gaat dan voor Amy staan.
"Ik ben Chase, sorry ik was net met Samantha aan het spelen, ze is erg lief" zegt Chase beleefd.
"haha haai Chase ik ben de moeder van Samantha, Amy" zegt ze. en hij knikt als hij alle informatie in neemt.
"Mag ik nog even spelen mama en papa" zegt Chase.
"Ga maar jongen, we halen je zo" zegt Jack en hij knikt en rent weg.
"Oke, sorry Beau maar ik was altijd al een Back shipper al die jaren....." zegt Amy.
"Haha geeft niet" zeg ik en ik leg mijn hoofd op Jack zijn schouder.
"Mag ik een ding vragen? soort Fan vraag" zegt Amy.
"Vraag maar raak" zeggen we
"Waarom was je er een jaar niet en je deed alsof je dood was" zegt ze.
"O uhm" zeg ik.
"Hayes en zij hadden die tijd nog en na zoveel keer rende ze weg en kwam ze onder een auto, de kans was klein dat ze bleef leven, maar ze overleefde het maar ze zei tegen alle boys dat ze was overleden omdat ze het niet aankon even, toen ontmoetten ze Nate en alles" legt Jack uit en ze knikt begrijpend.
ik voel dan wat in me buik. ik grijp naar me buik en leg mijn hand erop.
"Jack!" Zeg ik.
"Wat is er?" Vraagt hij bezorgd.
"De baby trapte" zeg ik en hij kijkt blij en legt zijn hand over mijn buik.
"Je bent weer zwanger" zegt ze en ik knik.
"Gefeliciteerd, hoe lang al" zegt ze
"Bedankt en 5 maanden blijkt" zegt Jack.
"Wanneer weet je wat het is" vraagt Amy.
"Morgen" zeg ik met een glimlach als de baby nog een keer schopt.
"Wat hoop je dat het word" zegt ze.
"Meisje" zeggen we tegelijk.
"Cute" zegt ze.
En dan krijgt Jack een berichtje, hij pakt met zijn andere hand zijn telefoon en kijkt.
"O sorry Amy, maar wij moeten gaan, kreeg net een berichtje van Johnson" zegt hij en ze knikt we staan op.
"Was leuk met jullie te praten" zegt ze als ze ook op staat.
"Hee uhm mag ik je nummer, kunnen Samantha en Chase nog eens spelen enzo" zeg ik en ze knikt.
En geeft me een papiertje.
"Hier is het" zegt ze.
"Thanks" zeg ik.
"SAMANTHA" schreeuwt Amy en Samantha en Chase komen aan lopen.
"Chase moet gaan" zegt Amy.
"Awh oke, zie je nog een keertje Chase" zegt Samantha en Chase geeft heel schattig haar een kusje op haar wang en loopt dan weg.
"Bye" zeggen weAls we in de auto zitten zegt Jack.
"chasey wat was dat net?" Zegt Jack grijnzend.
En ik zie Chase blozen.
"Heb je een vriendinnetje" vraag ik.
"MAMA" zeurt Chase.
"4 jaar en al een echte charmeur, lijkt op mij" zegt Jack.
"Toen jij vier was, was je lelijk" zeg ik.
"Tss" zegt hij als hij op zij naar mij kijkt.
"Maar je hebt dus al een vriendinnetje" zegt Jack.
"Nog niet" zegt hij.
"Maar ze is wel heeeeeel lief" voegt hij er aan toe."JOW" schreeuwt Sammy als we aankomen.
"Samuel wij moeten praten" zeg ik serieus, Jack en ik hebben het hier over gehad in de auto... hij weet er van.
"O god" hoor je Nate Jack J en Sam zeggen.
"Ga zitten" zeg ik.
hij gaat rustig zitten en de jongens blijven zitten.
"Dus herken je de naam Sam Howard" zeg ik.
"Uh ja, best logisch" zegt hij.
"Nou, heb je one night stands gehad" zegt Jack.
En Sam kijkt naar hem.
"Uhm heel soms" zegt Sam bezorgd.
"Nou je bent vader" zeg ik dan.
"Wacht wat?! Weet je ik had een keer geen condoom maar ze was aan de pil" ratelt hij en dan barsten Jack en ik in het lachen uit.
"Rustig bro, we hebben met de moeder van Samantha gepraat, zij had Samantha met een one night stand, die gozer zei dat hij Sam Howard heette, ze weet dat jij het niet was want ze was Fan" zegt Jack lachend.
"Pfieuw" zegt hij en begint dan te lachen.
"Ben nog niet klaar om vader te zijn" zegt hij.
"Hey! Ik was het ook niet en look at me now" zegt Jack.
" ja maar jij houd van de moeder van je kinderen, en wil met haar trouwen, ben je al van plan te vragen, en ik ken haar geeneens" zegt Sam en slaat dan zijn hand voor zijn mond. en de jongens kijken verschrikt.
"OME SAMMY ZEI WAT IK NIET MOCHT ZEGGEN" Schreeuwt Chase en ik kijk naar Jack.
"J-je w-was van mij te vragen binnekort" zeg ik.
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...