*Een week later*
Beaus pov*
Ik vertel wel even wat er deze week is gebeurd.
• Carter komt de laatste drie dagen dronken of High thuis ik heb geen idee waarom.
• Cameron en Eva zijn te cute samen
• Melanie en Matt zijn perfect voor elkaar.
• nash is single pringle
• en mijn droom komt uit haha
Mahogany en Aaron zijn samen. ze zijn zo cuteeeeeeee
• Hayes en ik zijn nog samen. alleen hayes is sinds vorige week heel erg beschermend over me en hij probeert altijd bij me te wezen. begrijp ik ook wel. Maar het doet me denken aan mijn 'vader'.
Dat doet me huilen. "hee twinnie-...... wat is er?" Vraagt Jack als hij binnen komt in mijn kamer.
"Ik moet denken aan mijn 'vader'" zeg ik snikkend.
"Heee shhhh rustig anders gaan we zo naar onze echte vader die heb je niet ontmoet" zegt Jack. terwijl hij me een knuffel geeft.
Ik knik snikkend in zijn nek.
Jack geeft me een kus op mijn hoofd. ik hou echt van hem. "ik hou van je" zeg ik.
"Dat weet ik heb je zo vaak gezegd en ik hou ook van jou" zegt hij.
"Nee ik hou echt niet normaal veel van je , je bent er altijd voor me je vrolijkt me op je huilt soms zelfs samen met me omdat je het zo erg vind voor mij. je beschermt altijd, ik hou echt van je" zeg ik.
Hij glimlacht en zegt. " ik hou ook zo veel van jou precies om de zelfde redens" en we lachen. en we knuffelen in stilte tot dat Jack zegt.
"Zullen we dan maar gaan?" Ik knik.
We staan op en we lopen naar beneden. alle ogen zijn op mij gericht tot dat Taylor zegt" Jack dat duurde lang wat was er?" "Wij gaan naar onze vader omdat onze kleine Beau har vader nog nooit heeft ontmoet" zegt Jack. "JE HEBT NOG NOOIT JE VADER ONTMOET" Schreeuwt Jc.
"Jc je weet dat we pas 2 maanden geleden er achter zijn gekomen" zeg ik als ik hem speels sla op zijn hoofd.
"Oo ja was het vergeten je weet dat ik altijd al dacht dat jullie tweeling waren." zegt hij dan.
We lachen.
We stappen in de auto.
------skip autorit-------
"We zijn er" zegt Jack.
We stappen uit. als we het huis binnen komen. weet ik meteen waarom ik nooit op mijn broer leek.
We lijken best wel erg op onze vader.
"Hee Jack" zegt een man die een krant aan het lezen is.
Als hij op kijkt ziet hij mij staan.
Ongeloofwaardig staat hij op en vraagt "B-Beau?" "Ja dat ben ik" zeg ik.
Hij loopt naar me toe en knuffelt me. ik wist eerst niet wat ik moet doen dus ik keek naar Jack.
Hij knikte dat ik hem moest terug knuffelen. zo deed ik.
Dan voel ik de connectie dat hij mijn vader is. ik begin te huilen. mijn vader laat los en zegt " rustig maar het komt goed. shhhh ik ben nu je vader shhh" en hij knuffelt me weer. dan roept Jack.
"GROEPSKNUFFEL" en hij springt op ons. zodat wij vallen. onze vader onderop daarboven ik en dan Jack.
"GA NU VAN ME JE BENT VEEL TE ZWAAR" schreeuw ik tegen Jack.
Onze vader en jack lachen en staan op. "Toen ik jong was zou ik precies het zelfde hebben gedaan" zei onze vader we lachen.
We hebben onze hele middag vermaakt. het was erg leuk.
"Pap ik denk dat we moeten gaan" zegt Jack. hij knikt wij staan op geven hem nog een knuffel en we gaan weg.
"HEE BITCHEZ JULLIE ZIJN EINDELIJK THUIS HET WAS ZO SAAI ZONDER BEAU" schreeuwt Taylor. Jack doet net alsof hij gekwetst is en ii loop naar hem toe en zeg. " hee Jack ik kan er niet veel aan doen dat ik de leukste hier ben." iedereen ligt nu in een deuk. Jack ook. zo hebben we die avond nog een saaie dood normale avond. tot dat Carter thuis komt. met een meisje en hij is niet dronken of high.
"Zo Carthaaa wie is dit?" Vraag ik.
"Oo jongens dit is Maggie en ze is mijn vriendin" maggie bloost ik knipoog naar der en ze ziet het en ze giechelt. ik mag die meid wel.
"MAGGIE KOM EENS HIER" schreeuwt Jack G.
"Okee maar waarom"
Alle meiden gaan om haar heen staan.
We inspecteren haar.
"WTFRICK ZIJN JULLIE AAN HET DOEN JULLIE ZIJN SCARY"
"Maggie ze zijn aan het inspecteren of je goed bent voor mij en of je veel op Beau lijk" "wie is Beau en waarom zou ik op haar lijken."
Ik grinnik ik zou dat ook doen.
"Wtfrick waarom grinnikt ze zo eng"
"Haha ik ben Beau en waarom je op mij moet lijken. eigenlijk idknow vraag aan de jongens en maar qua innerlijk moet je op mij lijken want dan ben je geniaal en ander ben je een bitch en dan sla ik je"
"OOO OKE maar waarom moet ik op Beau lijken?" Vraagt ze.
"Omdat Cartertje verliefd was op Beautje naar Beautje heeft al een vriendje die daar is." zegt Cam. iedereen draait zich om naar Hayes die aan het bekken is met een bitch.
"BENJAMIN HAYES GRIER IK DACHT DAT IK JE KON VERTROUWEN" schreeuw ik. Hayes kijkt verschrikt op en nu zie ik wie hij aan het zoenen is Merel. Merel is verkleed als mij"Die bitch hoe komt zij hier" zeg ik terwijl ik tranen in mijn ogen heb.
----------------------
HEE LIEVE COOLKIDSS
Ik heb geen inspiratie meer😪
Maar hoe vinden jullie het boek??
Ik kan niks meer bedenken
LOVE YA COOLKIDS XX
B
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
Fiksi PenggemarBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...