Gilinsky's pov*
Als Beau met Mahogany Maggie en Ruya weglopen. barst nog meer woede in me uit! ZE HEEFT FRICKING WAT MET NATE GEHAD EN NU DOEN ZE OOK AL DAT ZE EEN KOPPEL ZIJN . ik loop naar Nate en ga tegen over hem staan. " JIJ! WAARSCHIJNLIJK HEB JE IN DIT JAAR AL ZOVEEL GEDAAN EN ZEGEN JULLIE HET GEWOON NIET!" Schreeuw ik. "nee gozer, Ally heeft het kwart van het jaar dingen over jullie gezegd en vooral over jou... ze had het zelf nooit door maar oke, daarna ja is ze in 'trouble' steeds gekomen maar was wel weer normaal , we hebben niks gehad ook, een halve geschiedenis omdat we een keer hebben gezoend. En dat zit." Zegt hij. Wacht ze praatte vooral over mij?. "Gozer je hebt het nogal verkloot he" zegt Nate. ik knik. Wow het ene moment ben ik een klootzak en het andere moment een emotioneel tienermeisje. "Ik weet wat je moet doen" zeggen Nate en johnson tegelijk.
"Wat??" Vraag ik. en als ik om mij heen kijk is Hayes weg...Beau's pov*
Als we in het park lopen, barst ik in het huilen uit in Maggie haar armen. "ssst babygirl het komt goed, ik zie aan jullie, jullie zijn voor elkaar gemaakt," zegt een mannestem. ik herken die stem. Hayes.
, "ik had het verkloot maar , maar misschien had het heelal het zo gewild, het betekend niet dat ik nooit meer zo van je zou houden als eerst want dat doe ik nog steeds, maar ik zie aan jullie dat jullie voor elkaar gemaakt zijn, jullie hebben nu ruzie en misschien komt dat nog wel meer, maar dat gebeurt uit liefde, hij is nu jaloers, hij is bang dat hij je kwijt raakt" zegt Hayes als hij me een knuffel geeft en ik in zijn borstkast huil. "sst jullie doorstaan dit ik weet het zeker." zegt hij als hij me op het linkerbeen naar het rechterbeen zwiebt. en dat blijft doorgaan tot dat ik weer normaal adem en niet meer huil, want dan pakt Mahogany mij uit Hayes zijn armen en kijkt me diep in mijn ogen aan. "Look zelfs je eerste liefde ziet het, het lukt jullie babe zegt Lox, maar hij moet wel even voor jou gaan vechten, je negeert hem totdat hij iets liefs voor je heeft gedaan want je bent echt een perfecte badass" zegt Ruya achter Mahogany vandaan, wat me ook doet lachen maar toch huilen. Hayes tilt me op in bruidstyle en loopt me de meiden achter ons aan naar huis, gelukkig is het park niet ver weg van ons huis ongeveer 100 meter. ik schuil mijn hoofd in Hayes zijn nek. Hayes doet de achterdeur open met. Zijn voet en loopt zo naar binnen met mij nog in zijn Armen naar de keuken hij zet me neer en geeft me een glas water. en laat me daar zitten met de meiden terwijl hij naar de woonkamer gaat waar alle jongens net ons zaten aan te kijken.Jack G's pov*
Als Nate en Johnson mij het plan uitleggen en ik zelf mijn inbreng heb gedaan en alles hebben afgestemd met de jongens en Kethusha komt Hayes binnen met Beau in Zijn armen en de meiden achter hen aan. Beau verschuilt haar hoofd in Hayes zijn nek maar als ze even opkijkt zie ik alle droge tranen in haar ogen staan en op haar wangen. Wat heb ik gedaan? Misschien heeft ze nu al weer terug met Hayes? Ze lopen de keuken in en even later komt Hayes de woonkamer weer binnen in zijn eentje. "sup" zegt hij. iedereen doet zijn groet terug. "Gaat het met mijn sissie?" Zegt Johnson. "Mwa, ze is verdrietig, ze is bang dat ze Jack kwijt raakt maar de meiden hebben advies gegeven en ik heb mijn woordje eindelijk kunnen doen" zegt Hayes met een zucht en kwetsbaarheid in zijn ogen. "Bro... dat is goed van je dat je het eindelijk hebt gezegd" zegt Nash als hij Hayes in. Een knuffel trekt. wat was zijn woordje?. "aww Bro-love" zegt Kethusha. "Ket je hebt het nu verpest" zegt Mahogany die de kamer in kont lopen met alle meiden behalve... Beau. "waar is ma babe" zegt Aaron. "boven alleen..." zegt Maggie. "wacht is ze nog verdrietig?" Zegt Nate gehaast. "ja hoezo?" Vraagt Mahogany. Nate vliegt op van zijn stoel en rent naar boven. even later hoor ik geschreeuw "NATE GEEF TERUG" "NEE JE GAAT HET NIET WEER DOEN HET GAAT JULLIE LUKKEN" "NEE IK WEET ZEKER DAT HET DAN BETER IS" "NEE JE WEET DAT JAAR WAT HEN IS OVERKOMEN JE KAN HET HEN NIET HEN HELE LEVEN OVERLATEN KOMEN" even later zie je Nate naar Beau naar beneden tillen en hij zet haar op Johnson schoot neer. echt wat heb ik misdaan..? Ik kan mijn baygirl niet langer zo aan zien. "Twinnie rustig aan" zegt Johnson sussend. "beautje kom op wij gaan naar starbucks" zeggen Melanie en Femke tegelijk. en ze tillen haar op. volgens mij heeft Matt gen over mijn idee verteld.
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...