"Wacht? Nate is door Beau gaan..." zegt Sammy en ik knik
"Aaay hot" zegt Sammy en ik lach.
"Weet je dat is allemaal al ongeveer vier jaar geleden ofzo" zeg ik en iedereen lacht en knikt,
" Ik ben er nu mee gestopt he" zeg ikNa een stilte begin ik te spreken
"Ik mis mijn babyboy" zucht ik.
" Je ziet hem over twee weken weer babe" zegt Gilinsky en ik zucht.
"Te lang" zeg ik en ik hoor de jongens lachen.
"Fuck off als jij een kindje had van deze leeftijd zou je ook zo denken" zeg ik en ze lachen door.
"g is ook niet zo" zegt Johnson.
"Uhuh" zeg ik als ik hem aan kijk.
" Sst" zegt hij lachend en ik schud mijn hoofd.---
Johnson's pov*
"Heei" zeg ik als ik de ouders van Jack een knuffel geef.
"Heei" zeggen ze terug.
"Hee kleintje" zeg ik tegen Chase.
"Hee Ome JJ" zegt hij
" Oke dus je weet zeker dat alles goed komt de aankomende week ook op de bus enzo?" Vraagt David en ik knik.
"Ja alles is geregeld! Ik heb de rest ook ingelicht en ze vinden het allemaal goed enzo het moet goed komen" zeg ik.en ze knikken ik geef ze een knuffel en pak de spullen van David en Katherine over.
"Kom kleintje" zeg ik tegen Chase--
"Heeey" zegt Chase over vrolijk als hij de kamer in komt waar Andrea Dillon Nate En Sammy zitten.
"Heey grote man" zegt Andrea en ze tilt hem op en hij giechelt.
"Waar is het love koppel" vraag ik.
"Wat denk je het is 9 uur 's ochtends die liggen nog te slapen" zegt Nate lachend.
"Ome Sammy waar zijn Papa en Mama?" Vraagt Chase sip.
"Die liggen nog te slapen grote man wil je ze wakker maken?" Vraagt Sammy.
"Ik mag van papa nooit Mama wakker maken " zegt Chase.
" dit keer wel" zeg ik met een goofy glimlach en zijn ogen lichten op net zoals een kind dat hoort dat naar de efteling mag of Disney land Parijs." KOM KOM OME NATE EN OME SAMMY DILLON EN OME JJ" schreeuwt Chase blij.
"En ik dan" vraagt Andrea.
"JIJ OOK TANTE ANDIE" schreeuwt hij heel blij.Ik doe de deur op een kiertje en we kijken daardoor heen.
Ze liggen schattig knuffelend te slapen.
Chase giechelt.
"Ga maar buddy" zegt Nate en hij begint te filmen.
Hij rent naar het bed toe klimt op het bed en begint te gillen en te springen op het bed.
"MAMA PAPA AAAH" schreeuwt Chase en het is zo schattig
Ze schrikken wakker en ze zien Chase op hen springen.
"CHASEY" schreeuwt Beau zowat uit en ze pakt hem vast en gaat dan weer liggen en geeft hem overal kusjes over zijn gezicht.
"Hey mami" zegt hij vrolijk.
wij komen rustig binnen lopen en ze kijken op.
" Jullie!!" Zegt Beau als Chase bij Jack kruipt.
" JOHNSON IDEE" schreeuwen ze allemaal en ze glimlacht breed. stapt gelijk uit bed en geeft mij een knuffel.
"Thank you bro" zegt ze en ik glimlach. ze draait zich om naar Jack en ze ziet Jack en Chase een hand-shake doen.Ze pakt snel haar telefoon erbij en maakt een foto.
Beau's pov*
Ik ga naar twitter add de foto van Jack en Chase en tweet hem.
@BeauJohnson; my two fave boys(en JJ nog)💗 Thanks @JackJackJohnson dat je hebt geregeld hebt dat Chasey er bij is😊😊
En ik tag Jack in de foto.
" jack! Wacht hoe lang blijft hij want we gaan ook op bus en alles" vraag ik bezorgt.
"Rustig... ik heb alles geregeld hij blijft een week. dus hij gaat ook mee op de bus en dan slaapt hij gewoon in eenpersoons bed bij jullie want jullie sliepen met zijn drieen op een bed, en anders maken we een bunk vrij voor Andrea dan slaapt Nate in Jack zijn bunk en slapen jullie boven" zegt Johnson en ik knik.
" babygirl" zegt Gilinsky slaperig en ik glimlach en ga bij hem zitten."Can i have my good morning kiss now" zegt Jack zacht en ik lach zachtjes en ik geef hem een kus
"Iehlie mami en papi" zegt Chase.
En ik leg mijn hoofd op Jack zijn schouder.De jongens komen ook op het bed zitten en ze glimlachen breed.
"Mama" zegt Chase dan zacht en ik kijk op.
" Andrea is heel lief en mooi" zegt hij zacht en blozend.
"Vind mijn kleine man iemand leuk" vraag ik.
" Oo wie vind Chase leuk" vragen de jongens meteen. en ik lach zachtjes.
Chase kijkt op naar mij en ik glimlach.
"Mij he Chasey" zeg ik en hij lacht.
"Neeeeee mami niet" zegt hij.
Ik doe net alsof ik gekwetst ben en hij zegt gelijk sorry.
"Sorry mama jij bent ook heel lief en mooi" zegt hij.
En ik giechel en geef hem een kusje.
"Maar wie vind je leuk Chase" vraagt Andrea en Chase begint te blozen."Niemand hoor" zegt hij giechelend
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...