Hoofdstuk 40

1.2K 60 3
                                    


Gilinsky's pov*

Waar ging het zo net over met Hayes" vraag ik aan Johnson als we samen terug lopen naar het huis. we hebben Beau en Matthew daar achter gelaten ze zaten lekker op de schommel en glijbaan wat een kleine kinderen. "Hayes was jaloers op jou man, hij is nog steeds heel erg op haar" zegt Johnson zuchtend. "O" zeg ik en kijk naar mijn voeten. "geen zorgen daar over man ze gaat niet terug naar Hayes" zegt Johnson en hij klopt me op mijn schouder. "Ben ik niet bang voor" zeg ik. "wat zit je dan dwars" vraagt JJ. "hij is mijn beste vriend, maar ik vertrouw hem nu niet helemaal als god-vader i don't know why" zeg ik.
"dude geen zorgen, 1 ze weet het pas net 2 alle boys zijn het 3 ze heeft me tijdje geleden al beloofd dat ik het ooit een keer zou worden dus jaa" zegt Johnson lachend.

"Zouden we niet even kijken van waar Matt en Beau zijn?" Vraagt Kethusha als ze na 2 uur dat wij terug waren er nog niet zijn. "nee ze redden zich hopelijk wel" zegt Eva. en net op dat moment komen Matthew en Beau lachend binnen. "IK HAD GEWONNEN" schreeuwt Matt. "nee hoor jij had de augurken niet op" zegt Beau. "ja omdat ik ze haat" zegt Matt. "ja ik ook" zegt Beau als ze naast me gaat zitten. "Waar hebben jullie het over?" Vraagt Aaron. "we hadden een race gedaan maar ik
Had de augurken niet op gegeten en zij wel dus nu heb ik verloren volgens haar" zegt Matthew " ja want ik haat augurken ook" zegt ze. "maar zwang....." zegt Shawn maar Beau onderbreekt hem. "sst ik ben nog niet heel lang zwanger ok" zegt ze en iedereen knikt lachend. "wacht hoelang ben je het al?" Vraagt Johnson. "week" zegt Beau zacht maar iedereen kan haar horen. "Beau was het de dag van Annebel?" Vraagt Eva. ze denkt na en knikt sip.

Beaus pov*

"zullen we er heen?" Vraagt Femke. en Ik knik samen met Eva. "Nash ga je ook mee?" Vragen we. "nee sorry" zegt hij sip en we knikken begrijpend. "ik wil wel mee" zegt Ket en Melanie Maggie en Lox stemmen in. "is goed" zeggen we. Ruya is er niet dus die hoeven we niet te vragen. "lets go" zegt Lox en we rijden weg op naar de begraafplaats.

(A/N als je niet meer weet wie Annebel is dat was hen vriendin van de '5 musketiers' hoe hen zich zelf noemde en ze hD zelfmoord gepleegd)

Na veel gehuil bij de plek van Annebel, zijn we terug gegaan. als we terug willen gaan horen we ge-ooh. we blijven op de gang staan net op een plek dat ze ons niet kunnen zien.

mini Dirty stukje

"Maar even serieus hoe was ze?" Vraagt Carter. "dude ik wil dit niet weten het is me zus" zegt Johnson, guytalk.
"Dan ga je op de gang staan" zegt Taylor. en we zien hem op staan. we proberen ons te verstoppen maar als hij de gang opkomt en de deur dicht doet ziet hij ons en begint te lachen. we doen een sst teken en hij is stil. "WAT IS ER TE LACHEN MAN" schreeuwt Nash.
"Niks hoor, had in me zelf een grapje" zegt hij en dan praten ze verder.
"Oke oke ze was echt goed" zegt Gilinsky. "hoe was de blowjob als je die hebt gekregen" vraagt Cameron. "Amazinggggggggg, ze is ook erg wild in bed " zegt Gilinsky, bruh denk ik

Niet meer dirty*

"oke guys ik ga maar ook op de gang staan" zegt Shawn en hij staat op. hij doet de deur met een zwaai open en we waren te laat om ons verstoppen, maar gelukkig toen Shawn ons zag deed hij snel de deur weer dicht. en hij begint dan ook te lachen. "wat is er echt te lachen op de gang man" zegt Nate. en we zien hem opstaan we verstoppen ons snel alleen heb ik niet echt een goede verstop plek en de andere ook niet. Eva heeft een paraplu opgepakt en voor haar gezicht. Maggie heeft nog wel een oke plek samen met Lox want die zitten tussen allemaal jassen in zo een rek. Femke zit achter een mini tafeltje in de gang. Melanie ligt aan de zijkant op de grond en ik sta achter een lamp die je heel goed kan zien als je de deur open doet. Nate doet de deur ook met een zwaai open maar blijft in de deuropening te staan lachen. "echt waar wat is er te lachen" zegGen de boys en ze staan op. en rennen er naar toe en ze zien ons staan. en Johnson Shawn en Nate lachend in de gang als wij ons verstoppen. "ONYGOSH HEBBEN JULLIE HET NET ALLEMAAL GEHOORD" lacht Sammy hard. "ja" zeggen Maggie en Lox als ze tussen de jassen vandaan komen en sommige jongens schrikken. "wacht waar is Beau?" Vraagt Nate. "ja waar is ze" zeggen de meeste boys. "even serieus kijk uit je doppen" zeg ik. en ze kijken op naar naast de deur en zien mij staan en lachen nog harder. "je bent gefuckt bro" zegt Nash tegen Gilinksky als hij hem op zijn rug klopt.

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu