Jacks pov*
ik word wakker en zie alle jongens naast mij liggen, verspreid in mijn en Beau's woonkamer, ookal wonen. Sam Nate en Johnson nog bij ons.
" bro" zegt Nash als iedereen wakker is en iedereen kijkt hem aan.
" wat" vraag ik.
" Beau had een stripper" zegt hij lachend en laat het filmpje zien. eerst de speech van Mahogany en dan dat Beau in het midden zit en dat de stripper komt en ze over Zijn borstkast gaat met haar vinger en dan alleen maar lacht." ze waren stomdronken" zegt Johnson lachend.
" Femke heeft met die gozer gezoend" zegt Taylor dan.
" wacht, ik heb toch niks ergs gedaan" zeg ik snel en iedereen schud Zijn hoofd.
" mooi" zeg ik.
" damn" zeg ik dan.
"wat is er" zegt Hayes.
" i am getting fucking married" zeg ik en de jongens lachen.
" zeker weten dat je dit wilt?" vraagt Carter en ik knik gelijk mijn hoofd.
" tuurlijk! Beau is letterlijk beeldschoon, en de liefste persoon die ik ken, en ze is mijn babymomma" zeg ik en de boys lachen.
" Chase en Annabel... je hebt er geluk mee man" zegt Shawn en ik glimlach.
" okay zullen we ons klaar maken?" zeg ik en de boys juichen ookal is niet iedereen die bij mij komt staan, ze blijven... en ze gaan gewoon eerder weg.Beau's pov*
" ugh dit gaat nooit lukken" zeur ik.
" rustig lieverd, ik kan anders Chase en Annabel ook naar Jack brengen" zegt Katherine en ik knik.
" als u dat wilt doen
heel graag" zeg ik met een glimlach en ze knikt.
" tuurlijk lieverd" zegt ze en zoekt Chase en Annabel."okay make-up" zegt Mahogany en ik glimlach.
"
klein beetje hoor" zeg ik tegen hen en ze knikken.---
als Mahogany en Andrea mijn make up hebben gedaan ziet het er echt flawless uit.
" oke de kapper komt zo" zegt Loïs als zij al helemaal klaar is.
" omygod, de maid of honor moet er niet knapper uit zien dan ik like damn girl" zeg ik als ik haar zie en ze glimlacht.
" gaat nooit gebeuren." zegt ze en ik glimlach." DE JURK" schreeuwt Ket en ik glimlach.
ik trek hem aan en kijk in de spiegel.
" je bent beeldschoon" zegt melanie.
" dankje Mel jij ook" zeg ik en geef haar
een knuffel.
" je gaat trouwen" zegt Ruya dan als iedereen stil was.
" jup, maar geen sappy speeches nu hoor!!! ik zie er net goed uit!! ik wil niet janken" zeg ik en ze lachen.Jack's pov*
"BOYS" hoor ik mijn moeder schreeuwen en ze komt de kamer binnen lopen met Chase en Annabel op haar heup.
" PAPPA" schreeuwt Chase en hij rent op mij af als ik hem optil.
" hee kleine man wat doe jij hier? jij zou toch bij mama blijven" zeg ik.
" ja maar Mama had het heel druk" zegt hij sip
"wat is er dan". vraag ik.
" ik heb geen kusje van mama gehad" zegt hij zachtjes en ik lach.
" krijg je vast zo" zeg ik en zet hem op
mijn heup
" moet ik de kinderen aan kleden" vraag ik aan mijn moeder en ze knikt.
" Ja Beau is een beetje in de war met alles" zegt ze en ik knik.
" zag mama er mooi uit" vraagt Johnson aan Chase en hij knikt gelijk.
" jaaaaaaaaaa! ze was mooiste ooit" zegt hij en ik glimlach.
" hier Katherine geef Anna maar aan mij kunt u ook gaan" zegt Nate.
" dankje Nate!! jullie zien er al prachtig uit! maar ik ga maar weer eens zie jullie zo!" zegt ze en loopt weg.
" bro wat moet Anna aan" vraagt Nash.
" uhm zit in haar tasje volgens mij" zeg ik als ik Chase neer zet------
skip tot voor t altaar*
Beau's pov*" i am not fucking ready als ik alle bruidsmeisjes zie staan met de jongens.
" Je ziet er echt prachtig uit Beau chill, alles gaat goed" zegt Sam en ik knik en glimlach.de muziek begint de spelen en Chase loopt voorop met blauwe bloemetjes en Katherine loopt met Annabel in haar handen met witte bloemetjes.
dan lopen de jongens met de meiden en ik loop dan met mijn vader.iedereen staat en ik zie Jack breed glimlachen en volgens mij zag ik hem zelfs een traan weg vegen.
mijn vader geeft mij af aan Jack als ik eerst mij. vader een kus op zijn wang geef voor dat hij gaat zitten.
Jack pakt mijn handen en glimlacht breed.---
" neemt u, Jack Finnegan Gilinsky, Beau Johnson tot uw wettige echtgenoot" zegt de priester.
hij blijft eerst stil en knikt zijn hoofd hevig tot hij realiseerd dat hij volledig moet antwoorden.
" ja ik wil" zegt hij blij.
" Neemt u, Beau Johnson, Jack Finnegan Gilinsky tot uw wettige echtgenoot" zegt de priester en ik zeg gelijk.
" ja ik wil"" U mag nu de bruid kussen" zegt de priester en Jack zoent mij meteen met een brede glimlach. hij tilt mij zelfs op in de kus en ik lach zachtjes als iedereen juicht.
" you look beautiful btw" zegt hij met een glimlach tegen mijn lippen aan en ik glimlach breder.
" you dont look bad from yourself Gilinsky" zeg ik en geef hem een kusje.
" Wacht maar Mrs. Gilinsky" zegt Jack en ik glimlach.
hij zet mij neer als iedereen naar ons toe komt.
ik til de kinderen op en geef Chase een kusje.
en Annabel daarna.---
ik ga met mijn rig naar de meiden toe staan met het boeket in mijn handen en iedereen lacht en kijkt toe.
ik gooi hem en draai mij dan gelijk om.
Loïs vangt hem en iedereen lacht en begint te joelen.
" ANDERE JACK IS DE VOLGENDE" hoor ik John schreeuwen en iedereen lacht.ik ben nu officieel Mrs Gilinsky...
en eerst wist ik geeneens dat ik de twin was van Johnson....
-------------
Einde?
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...