Hoofdstuk 67

688 43 2
                                    


*Lees dagdromen*

" Dat was cool mama!" zegt Chase dan en ik glimlach.
" het was echt goed baby" zegt Jack en hij geeft mij een kus op mijn kruin.
" Dankje" zeg ik.
" Bro neem het anders met Beau op" zegt Nate. De twee jacks grijnzen gelijk.

--

" Ome nash!!" schreeuwt Annabel als Nash in de deuropening verschijnt. Ik sta op, loop naar hem toe en geef hem een knuffel.
" Hey hey" zeg ik.
Nash tilt Annabel op die aan zijn broekspijp zat te trekken.
" Wat is er lieverd" zegt Nash.
" Mag ik je haar doen? pleaseee" zegt Anna smekend en ik lach zachtjes.
Sinds ik haar iets heb geleerd wilt ze altijd iedereen zijn haar doen.
Zelfs die van Jack.
" Natuurlijk lieverd" zegt Nash. Annabel trekt Nash mee naar haar kamer.

" Babygirl" zegt Jack en ik draai om.
" Kom hier" zegt Jack. Ik loop naar hem toe met een vragend gezicht.
Jack trekt mij om mijn schoot.
" Wat is er babe" zeg ik.
"mwm niks" zegt hij als hij zijn hoofd in mijn nek stopt.
" You are stupid" zeg ik en geef hem een kusje op zijn wang.
" JOHNSON" schreeuwt Sammy dan.
Ik kijk op.
"wat is er aan de hand" zeg ik.
" Jack wilt op reis met ons" zegt sammy.
" Bro dat was een verrassing voor hen" zegt Johnson als hij Sammy slaat.
" Hoeveel kost t en wanneer?" zeg ik.
" volgende week en niks" zegt hij.
" Oh ik laat jou zeker niet alles betalen twin! Ik heb twee kinderen en mezelf.. ik ga dat allemaal jou niet laten betalen" zeg ik.
" En mij en de boys" zegt Gilinsky.
" We gaan met Nash Skate Sammy en jullie!" zegt Johnson.
" Nash en Ket betalen zelf, Skate en Sam ook, Lois wilt niet mee aangezien de baby maar ik moest het doen van haar, ze verblijft bij haar ouders" zegt Jack.
Ik schud mijn hoofd.
" Nope" zeg ik. " Je gaat het nog niet allemaal betalen, hoeveel is het Jack" zeg ik.
" Niks voor jou!" zegt Jack.
Ik zucht.
" Ik ga je gewoon geld storten anders hoor" zeg ik. " Beau het is een kado voor jou en Jack, je gaat niks betalen" zegt Skate. Ik zucht en knik dan.

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu