kapitola 23.

78 6 0
                                    

Chvíli bylo ticho neb Eijiro musel zpracovat co Katsuki řekl a jak to myslel.
A když to jeho mozek konečně ztřebal radostně poviskočil a Katsukiho znovu obejmul.

Když uběhl nějaký ten čas který strávili povídáním a mazlením.
Zavelel Katsuki že půjdou do města.
,,Počkej tak hle přeci do města nemůžu."
Eijiro byl skleslý chtěl si město prohlédnout ,ale bál se že by někdo poznal že není člověk.
,,Neboj mám plán. Křídla a ocas zkryjeme pod plášť no a rohy pod Emm klobouk? Sakra proč je máš tak velký nejde to tam nasadit!"
Bakugo zlostně roztrhl klobouk který ne a ne zakrytí černé rohy.
Zničeho nic se se v pokoji objevila pára. A když zase zmizela Eijiro už rohy neměl.
,,Ja-jak si to udělal?"
Katsuki byl celý vedle  Eijiro ,taky nikdy se mu tohle nestalo.
,,Nevím prostě jsem přemýšlel jaké by to bylo je nemít a byli příč."
,,Wow,asi to neumíš i s ocasem a křídly co?"
,, Myslím že ne. Tak že mužem jít do města?"
Zase se usmál vlastně se usmíval pořád když byl v Katsukiho blízkosti.
,, Vezmu tě na zmrzlinu a pak na mé tajné místo. Bude se ti tam líbit koukej tam hle se učí děti. A takhle je soud. "

Mezitím co Katsuki mluvil a Eijiro nadšeně vše pozoroval a lízal zmrzlinu kterou mu Katsu koupil. Došli na Katsukiho tajné místečko.
Bylo to kousek za palácem všude byli břízy , rostliny byli snad všech druhů i barev. Poletovaly tam motýli a čmeláci bylo to opravdu nádherné místo.
,,Je tu nádherně viď. Chodil jsem sem, jako kluk skoro pořád."
Omámení krásou a nostalgií tohoto místa si lehl do trávy a pozoroval ,jak si vítr hraje s korunami stromů.
,,Si moc krásný Katsuki."
Pronesl do ticha mužský hlas.
A k drobnějšímu tělu si lehlo i to mohutnější.
Katsuki nevěděl jak reagovat na takové komplimenty nebyl zvyklý.
Zatím co jeho tváře nabíraly purpurové barvy srdce toužilo po více hřejivých slovech. Mozek se snažil přebrat co to znamená. Hadi v jeho břiše se začali hýbat, když se opálený hřbet ruky střetl s Katsukiho jemnou tváři.
Jako by se čas zastavil ,když se oblicej druhého muže objevil jen pár centimetrů od toho jeho.
Jakoby tahle chvíle směřovala k tomu ,aby konečně zjistili co to znamená milovat.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat