Unavený princ pomalu otevřel své rubínové oči. Párkrát zamrkal ,aby se mu pohled zaostřil.
Naklonil hlavu na stranu. Všechno ho tak moc bolelo i dýchání mu přišlo těžké.
Když se pořádně rozhlédl po místnosti ve které se nacházel zjistil že je nachází v nějakém srubu. Postel ve které ležel byla dvoulůžková trochu tvrdší ale pohodlná.
Byl v takové malé místnosti s hliněnýmy kamny. A menší skříní v rohu místnosti.
Chtěl už se posadit, když se dveře místnosti otevřeli.
Do místnosti vešel rudovlásek a jakmile viděl bdělého Katsukiho málem upustil vědro z vodou.
,,Katsu!!"
Radostně zakřičel a uvěznil prince ve svém pevném objetí.
Možná až moc silném protože princ potichu sykl bolestí.
,, Promiň. Moc moc se omlouvám celé je to moje vina. Kdybych letěl rychleji nebo aspoň nespadl. A-a moc s-se omlouvám..."
Eijiro ještě něco říkal ovšem Katsuki už ho neposlouchal.Katsu? To mi dal jako přezdívku? Bože on bulí? Proč však za to nemohl to ti debilní pytláci! Všechny je zabiju až budu král!
,,Hej, tak už nebul. Hej!"
On mě prostě ignoruje! Jak ho mám ale umlčet?Bakugo od sebe dráčka trochu odstrčil. Podíval se do jeho uslzených oči. Bolavíma ruka ,které se trochu třásli ho chytil za tváře. Svím obličejem se přiblížil k tomu jeho a pořádně ho praštil svím čelem do hlavy.
,, PŘESTAŇ UŽ ŘVÁT KURVA! VSAK ZA TO NEMŮŽEŠ! A JSME OBA ŽIVÍ NO NE?!.... děkuji."
Poslední větu spíše zašeptal. A trochu se roskašlal z toho jak křičel.
,,Auva! T-tak dobře."
Nakonec se musel rudovlásek celé situaci zasmát ,tak nějak si myslel že ho políbí. Ale byl rád že mu poděkoval i když si stále myslel že je to jeho vina.
,,Měl jsem o tebe opravdu strach víš ?"
Šeptal jako by se bál že když to řekne nahlas mohl by se Katsuki naštvat.
Utřel si mokré tváře usmál se a sedl si pořádně na postel.
,,A teď spátky k tomu proč jsem tu. Sundej si tu košili."
Katsu na něj hodil pohled typu ,,děláš si prdel!"
Ale když dráček ani nemrkl tak si jí nakonec sundal.
,,Ten šíp naštěstí nepoškodil žádné orgány vlastně tě zasáhl pod klíční kost. Bohužel byl namočení v jedu. Tsuyu to naštěstí zastavila dříve než by se jed dostal do srdce. Spal-spal si tři dny. Měl si hodně vysoké horečky."
Eijiro vzal hadřík který byl na poraněném místě. Namočil ho do vody s bylinkami jenž měl ve vědru a opatrně jím otíral poraněné místo.
,,Koukáš na to jako na konec světa."
Zasmál se princ.
,, Nechci aby tě to bolelo."
,,Ale prosím tě nejsem z cukru."
Eijiro více zatlačil na ránu a přesně jak očekával princ zaúpěl bolestí.
,,Vidíš já pro tebe chci jen to nejlepší."
Mrkl na něj zvedl se z postele a otáčel se k odchodu.
,,Ty už chceš jít ?"
Vyhrkl Bakugo dřív než si uvědomil ,že to bude vypadat že ho u sebe chce. Což nejen vypadalo ,ale přesně tak to ,taky bylo.
,,Jdu ti jen pro jídlo. Neboj princezno já jsem hned spátky."
Usmál se na prince ještě a pak opustil místnost.
Katsuki se drobně usmál a pohodlně si lehl.
Když mu najednou něco docvaklo.
,, JAKÁ PRINCEZNA !! KRETÉNE ZABIJU TĚ!"
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomanceDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...