Bakugo
Ano Bože on je tu. Je tu se mnou.
Cítím jeho horký dech na mé tváři jeho silný stisk okolo mého pasu.
,,Emm takže ty teď nosíš šatičky? Já vím že jsem ti párkrát řekl princezno ,ale že kvůli mě změníš šatník jsem opravdu nečekal."
Ten kretén to prostě musí zkazit.
Odstrčil jsem ho od sebe a jednu mu vrazil.
,,Blbečku, si myslíš že tenhle růžovej hnus nosím kvůli tobě!
Ses asi posral to ta fialová Drška mi to nařídila!"
Bručím naštvaně. Mezi tím co se ten kretén snaží mě odmekčit dalším objetím.
No fajn tak já ho teda taky obejmu, když už je tady. A, když se tak tulí. Není to ,tak že bych mu odpustil ,že si se mě dělal srandu blbeček!
,,Je opravdu nebezpeční. Ten Dabi znám ho. Nepoznal jsem ho protože má ty jizvy ,ale je to opravdová stvůra."
Jako ho může znát ?
,, Odkud ho znáš ? A co vše o něm víš?"
Zahleděl jsem se mu hluboko do jeho očí a čekal na jeho odpověď.
Jeho oči jsou tak krásné.,,Princeznóó! Bakugóó! Tak jak to vypadá s tí-..."
Kurva Deku! Ten taky ví kdy přijít.
Odstrčil jsem dnes už po druhé svého dráčka od sebe a dost nasraně se na Dekua podíval.
,,Bereme ho . A už jsem ti říkal aby si mi neříkal princezno!!"
Zařval jsem na něj. On ale pořád nechápavě čuměl na MÉHO dráčka! Co na něj tak zírá !
,,Pa-pardón já myslel kdyby mě někdo slušel. A-a dobře. Připravím pro nového zahradníka nějaký pokoj kde by mohl bydlet."
Bože on sad zase koktá dělal to celý první týden co byl v mích službách.
,,Deku chci, aby byl co nejblíže mě komnatě. "
Deku jen zaraženě přikývl a už se měl zase k odchodu.
,,Jo a večer se stav vysvětlím ti to dobře."
Snažil jsem se znít mile. Přeci jen je to můj jediný kamarád zde a možná opakuji MOŽNÁ ho mám i docela rád.
,,Dobře. A málem bych zapomněl za chvíli jste očekáván v trůním sále. Král chce řešit dekorace ohledně svatby."
Dořekl Deku , jako by o nic nešlo.
A ,taky že ne ovšem mě se z této správy úplně sevřel žaludek.
Nechci ,ale musím si přiznat ,že se svého nastávající ho opravdu bojím.Tak doufám ,že se kapitola líbila
Chtěla bych jí věnovat slečně které podotkla v komentářích Bakuga v šatech takže doufám že se ti Baku v šatech líbí 😅 xoxo
_Melanii_
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomanceDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...