Uraraka se zrovna procházela po zámku, když u dveří do princových komnat uslyšela jakési podivné vzdechy dva strážní to očividně zaslechli taky a chtěli zkontrolovat co se v princových komnatách děje.
Uraraka rychle seslala tlumící kouzlo a oba strážce upozornila že princ nechce být rušen.
Nebyla blbá a došlo jí co se za zavřenými dveřmi děje.
Mezitím za zavřenými dveřmi již značně zpocený Eijiro vyvrcholil do útrob svého přítele.
Ten se udělal necelou minutu před ním.
Oba značně udýchaní setrvali ještě v dané poloze.
Než Bakugo povolil sevření a Kiriskima znej tak mohl vysunout.
Políbil svého přítele na obě lopatky a pak si znaveně lehl k němu.
Chvíli nikdo nic neříkal Bakugo měl opět schováno hlavu pod polštářem a Kiriskima hypnotizoval nebesa které byly nad postelí.
,,Jak přesně.."
Ozvalo se zpod polštáře.
,,...jsme se dostali od krbu do postele?"
Zabručel zmučeně a převalil se z břicha na bok.
A hlavu si položil na polštář, tak aby dobře na svého přítele viděl.
,,No, když jsme si tam honili stěžoval sis že si o koberce odřez záda. Tak jsem se přesunuli sem."
Hned po této větě Bakugo zmučeně zaknučel a praštil se do čela.
,, Vážně jsi řekl to slovo na H?"
,,No a co je na tom? Však je to úplně normální součástí každého vztahu(asexuální vztahy samozřejmě ne 💜✌️)
,,No ale je to hanlivé a prostě jak víš jak se tomu říká a kolik si proboha přečetl těch knih, když všechno tak dobře umíš?"
Princ byl celý červený jako rajče a snažil se vyhnout očnímu kontaktů.
Zřejmě mu konverzace na toto téma nebyla příjemná.
,,Nooo moc ne jen dvě a ta druhá byla plná obrázku a moc textu tam ani nebylo. Ale hlavně je to takový dračí dar víš. Protože jak draci uzavírají vztahy na celí život je pro ně důležité vědět co se partnerovi líbí, nevím jak to funguje ale prostě vím co mám dělat."
Usmál se zubatě.
,, Chci si jít zaplavat."
Ozval se po chvíli znovu Kiriskima.
,,Tak jdi."
Zabručel už skoro spící Bakugo.
Ovšem dráček ho popadl do náruče a rozeběhl se sním k otevřenému oknu a vyskočil.
Chvíli je nechal padat volním pádem ale těsně nad zemí roztáhl křídla a vzlitl.
,,Co to do prdele děláš !?"
,,Jdeme si zaplavat!"
Zajásal a letěl nad veliké jezero zastavil se nad ním a ďábelský se podíval na vykolejeného blonďáka v jeho náručí.
,,Opovaž se !"
Zakřičel, to mu bylo ovšem už k ničemu Kirihoma ho pustil vodní hladina se nad ním uzavřela a až po chvíli ji velmi naštvaný princ zase prorazil, aby se mohl nadechnout.
,,Ty, zasraná okřídlená ještěrko! Zabiju tě ty, hovado!"
Vztekal se a házel sebou ve vodě.
Kiriskima se jen smál a za chvíli, už byl taky ve vodě.
,,Tak se na mě nezlob princezno."
Zapředl a připlaval k princi.
,, Nezlobím ale za tohle mi pomůžeš smím ďábelským plánem."
,, Jakým přesně?"
Ptal se zvědavě rudovlasý.
,,Musíme zařídit aby se ten půlenej šmejd zamiloval do Midorii nebo Uraraki. Aby si mě pak nechtěl vzít a mohli jsme třeba jen uzavřít nějakou dohodu o míru. Otec má totiž zase v plánu mě provdat ale tentokrát se nedám teď už chci jen tebe."
Usmál se na konci věty a vklouzl do dráčkova obětí.
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomanceDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...