kapitola 4.

117 11 0
                                    

      Když se rudovlásek ráno probudí lekne se protože jeho křídla a ocas a bez rohů by to samozřejmě nešlo. Jsou zpět. ,,To né!" Ten lektvar od Tsuyu měl vydržet až do úplňku! Sakra zrovna, když tu mám jeho.
    ,,Chcipmmni." Zamumlal si princ se spaní.,,Promiň ale takto by si mi ublížil jako všichni. Na viděnou Katsuki." Pronesl dráček a odešel ze své jeskyně. Venku se pak proměnil do úplné dračí podoby.
Roztáhl své mohutné červené křídla a vzlétl. Na vrcholek dračí hory to chvíli trvalo. Dlouho tu nebyl draci ho neměli rádi říkali že je nečistý. Eijiro to neměl lehké ale vypracoval se hodně na sobě pracoval své černé ustrašené šupiny vyměnil za nebojácné červené.

(Takto bude psáno když mezi sebou budou mluvit draci🐉)

    ,,No to mě podrž Eijiro je spátky!" Pronesla růžová dračice která byla jen o trochu menší než Ejiro. ,,Ahoj Mino rád tě vidím" Dračice začala olizovat jeho čenich.,,Ty mě taky. Vyrostl si." ,,Chci za alfou." Mina překvapeně zamrkala.
,,Víš to jistě nemá tě moc v lásce víš." Eijiro jen přikývl.
,,Princ bude uzavírat Aigo chci být jeho drak!" Mina se celá otřásla. ,,Chceš být příští alfa?" ,,No o to mi zas tolik nejde ale prostě chci prince."
      ,, Eijiro promiň ale si nečistí nemůžeš přece nikdy alfu porazit co tě to napadá! Hlupačku skoušela to už spousta draků nikdo ještě neuspěl." Eijiro zavrčel když jeho kamarádka řekla že je nečistý a zaryl drápy do skály když naznačila ne ona řekla že prohraje. ,,Mina hodně jsem na sobě pracoval od té doby co mě alfa vykázal z dračí hory. Zvládnu to slibuju jsem o hodně mužnější než jsem byl!" Řekl odhodlaně rudí drak a vydal se za alfou.
      ,,KDO TĚ SEM PUSTIL TY NEČISTÁ STVŮRO! NEPATŘÍŠ MEZI NÁS TAK UŽ TO POCHOP!!" Křičel alfa neboli i drak který měl uzavřené Aigo s králem. Eijiro trochu sesmutněl ,když mu alfa připomněla minulost. ,, Já vím ale už nechci žít sám tam dole není to fér!" Řekl ublíženě dráček. ,,ALE TO SI TAKY ZASLOUŽÍŠ TY ŠPÍNO!" Eijiro se skrčil. On za to přeci nemůže nechtěl být takový. ,, Vyzývám tě na souboj!" Řekl nebojácně a zavrčel na alfu. ,, Fajn to bude rychlé." Zasmál se drak a ohnal se po Eijirovi ten se ale vyhl jeho úderu. Stejně jako dalším co  na něj alfa použil. ,, UŽ MĚ ŠTVEŠ!" Zařval vztekle alfa a začal chrlit proti Eijirovi oheň. Ten se ovšem nezalekl a svůj oheň použil proti tomu jeho. Alfa sice vyhrával ovšem Eijiro se né a né vzdát. Když už byl jeho oheň opravdu malí alfa se přiblížila ještě blíž. Eijiro v tu chvíli svím ocasem podsmekl alfje přední tlapy a klesla tak k zemi. ,,Mám tě!" Ušklíbl se Eijiro a svojí tlapou zavřel tu jeho. Držel jí tak pevně až mu zlomil několik zubů. ,,Eijiro  VYHRÁL JE TO NOVÁ ALFA!"
    Zakřičela veselé Mino. Ostatní draci co to pozorovali se uklonili což udělali i ostatní jakmile to uslyšeli. ,,Teď můžeš uzavřít s princem Aigo." Zaječela
vesele Mina. Eijiro se unaveně usmál na všechny a pak se znaveně skácel k zemi kde po chvíli i usnul.  Byl šťastný protože bude mít přece jen svého prince pořád u sebe.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat