kapitola 48.

37 3 2
                                    

Když  se vznesli nad zem, všimli si jak se do oné vesnice řítí nebezpečné množství královských vojáků. Eijiro se rychle dostal až nad mraky, i přestože měl kouzlo neviditelnosti nechtěl riskovat.
,, Král už asi ví o tom, že je jeho bratr naživu."
Konstatoval Denki. Ochaco jen smutně prohlédla dolů na vesnici, která se začala vytrácet z jejich dohledu.
,,Za chvíli králi dojde, že jsem utekl a napomoh princi při jeho útěku." Připojil se do melancholických úvah i Midoria. Všechny ale utl Sero.
,, Hlavní je, že máme prince v zemi draků. Vše mu vysvětlíme, potom povedeme povstání a usadíme ho na místo krále a tadá krutovlády je konec."
Katsuki se uchechtl.
,,A co když se vám na to ten kluk vysere? Co pak? Nebudete mít nikoho, kdo by byl právoplatným následníkem a lidé se budou zdlouhavě rozhodovat koho na trůn dát. Jenže velké království potřebuje krále."
Jistě zde už můžeme říct, že byl Katsuki lehce zákeřný a výpočtový.
,,Takže se nám tady navrhuješ jako dobrý kandidát?"
Prohodil se smíchem Sero.
Katsuki už chtěl velmi pyšně nadhodit že ano.
Ovšem dráčka už jejich řeči nebavili a tak se naschvál oklepal, aby je upozornil, že je může všechny zhodit dolů. Všichni po jemném výkřiku utichli a po zbytek cesty už mluvili jen Katsuki s dráčkem bylo to však jen prostřednictvím myšlenek kdy si sdělovali co se za dobu odloučení stalo nového.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat