Princ se se svím snoubencem přesunul do jeho pracovny.
Kde spolu měli probírat ještě nějaké soukromé záležitosti.
Když z Dabiho úst vyšlo slovo soukromé prince polil studený pod.
,,Tak co chceš ještě řešit? Rád bych si už šel lehnout."
Vyřkl Bakugo naprosto znuděným tónem hlasu.
Už asi tři hodiny probíral svojí svatbu kterou nechtěl s člověkem kterého neměl rád ba naopak ho z hloubky duše nenáviděl.
,,To se mi na tobě líbí. To jak si neskromný. Jak dlouho už tu semnou si hmmm skoro tři týdny.
Dost dlouhá doba na to aby si byl poslušní jako všichni tady. Ano si klidnější ale uvnitř tebe je něco co nemůžu zkrotit.
Tedy ZATÍM, ale věř ,že proto udělám vše."
Slizce se usmál a prince chytl za jeho boky a násilím si ho posadil na klín.
,,Co to děláš?!"
Nikdy se princ nebál tak jako teď a tady. Dabi byl moc blízko cítil jeho ruce na svých bocích. Jeho dech na svém krku. Následně ucítil i něco vlhkého na svém ušním lalůčku.
Strašně se lék a tak sebou poměrně trhnul.
Čímž pro jeho smůlu nedosáhl útěku s Dabiho klína.
,,Udělej to ještě párkrát a můžeme začít. S přípravou na naší svatební noc."Bakugo
Bože on...NE to NÉ! Co mám dělat? Proč mi kurva olizuje pořád ucho! Jak se mám asi soustředit na svůj plán útěku!
Začal mi rozvazovat korzet a místo oslyntavání mého ucha začal kousat a "cumlat" můj krk.
Co to kurva dělá!?
Když jsem se pokusil zvednout z jeho klína tak mě stáhl splátky.
A ještě horší bylo ,že mě něco začalo kurva tlačit do zadku!
Najednou byl korzet dole a mojí hruď zakrývala jen mléčně průhledná košilka .
,, Přestaň na mě kurva~"
Neměl jsem šanci do říct svoji nadávku protože mi strčil jazyk do krků. Jeho dlouhé hubené prsty se pod látku snadno dostaly začal si hrát s mí mi bradavkami. Různě je mačkal mezi prsty a přejížděl po nich.NE!KURVA UDĚLEJ NĚCO TY, BLBEČKU VŠAK SI KROTIL NEPOSLUŠNÉ DRAČATA. TAK NĚCO KURVA UDĚLEJ!
Hned co jsem sám sobě v hlavě nafackoval jsem ho kousl do jazyka kterým mi do teď napadal mandle. A v tu chvíli ,kdy nedával pozor jsem vystartoval jako raketa ,ani nevím jak jsem otevřel dveře a utíkal.
Upřímně bylo mi jasné že půjde za mnou, tak že se musím někam schovat. Běžel jsem tam kam mě táhlo srdce jakoby mi určovalo kam mám běžet.
Zabouch jsem za sebou dveře neznámé místnosti a rovnou je i zamkl. Po dveřích jsem pak sjel dolů.
Slyšel jsem kroky a řev.
Ale nedokázal jsem vnímat co říká. Kousl jsem se do ruky abych nevzlyk moc nahlas.Eijiro
Zničehonic mi do pokoje vběhl Bakugo. Vypadal straně měl na sobě jen sukni od šatů a průhlednou košilku. Svezl se po dveřích vypadal, že vůbec nevnímá svět kolem sebe. Za dveřmi jsem uslyšel jak někdo běží. ,,V jeho komnatě není vaše výsosti."
,,Prohledej te zahradu. Za tohle mi zaplatí."
Ani jsem nedýchal když jsem to slyšel. Začalo mi tak nějak docházet ,že hledají mojí princeznu.
Když hlasy i kroky utichly vstal jsem z postele a rychle šel za svojí princeznou.
,,Katsu vše je už dobré. Už tu nejsou. Prosím přestaň plakát. Jsem tu. Nic se ti tu nestane."
Okamžitě jsem byl vtažen do jeho objetí hladil jsem ho po vlázkach
a zádíčkach celí se chvěl. Ale nevzlykal. Jen plakal.
,, Eijiro dostan mě odsuť já to tu sním nezvládnu. Prosím moc prosím."
Rve mi srdce ho takto vidět. Ten hajzl už se těším až ho zabiju.
,,Zabiju ho to ti slibuji. Ale musíš to ještě vydržet ještě chvíli. Prosím moc prosím. Buď pro mě slíny. Katsuki buď silný."
,,Miluju tě Eijiro." Neměl jsem slov. Na prázdno jsem otvíral ústa a snažil se něco říct.
On už ale stejně spal. A tak asi ani neslyšel že jsem nakonec přeci jen našel slov abych řekl.
,,Já... taky tě miluju a jsem šťastný ,že už konečně vím jaké to je. "Prosím prosím dejte mi také nějaké hvězdičky 😖⭐⭐⭐
xoxo
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomansaDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...