kapitola 2.

149 12 0
                                    

Od Hōmu to k horám byli tak tři dny chůze. Což pro prince nebyl problém. Už zdáli slyšel dračí řev. A na obloze pozoroval stíny dračích těl. Hlavou se mu honili myšlenky jaký drak by to měl být a taky jak sním navázat Aigo. Každý na to musí přijít sám tak že začal vymýšlet jak by to mohlo být. Když sluníčko začalo zapadat vydal se hledat přístřešek kde by mohl přespat. Bohužel kousek před horami začalo pršet. Studené kapky začali nemilosrdně smáčet jeho oblečení které začalo nepříjemně studět a lepit se na princovo tělo. Bez přemýšlení tedy doběhl do jeskyně která se v temném lese před horami nacházel. Po třídení cestě s minimem odpočinku se jeho tělo svalilo na zem kde zůstalo bezvládně ležet.
Ovšem když se princ ráno probudil celí bolaví se chtěl posadit něčí svalnaté paže to připevnili k zemi. Což byla další věc neležel na studené zemi nýbrž na teplé kožešině. Přikrývky do nichž byl zabalen byli bavlněné a hřejivé. Až teď zvedl pohled na chlapce odhadoval ve svém věku což činilo 17let. Očima jel po jeho těle pěkně od paží které ho pořád drželi až k hrudníku který byl pokryt nejednou jizvou která se na opálené pokožce vyjímala. Princ musel uznat že měl hezké tělo. Pohled tedy ještě zvedl a podíval se tak do očí rudé barvy. Byli tmavé jako ty nejzralejší třešně měli v sobě jakýsi lesk odvahy a moci. Rty byli plné stejně tak tváře. Vlasy rudé jako krev sahající až po ramena jen lehce zasahující do jeho čela. ,,Nešahej na mě!"
Šťekl nepříjemně Katsuki. Rudovlásek dal okamžitě ruce pryč. Ale svůj pronikavý pohled nechal na princi pořád. ,,Kde to jsem?" Zeptal se už mírněji Katsuki.,,U mě. Přišel si večer."
Připomněl neznámí. Katsu už chtěl něco říct ale jeho hlavou se prohnala bolest a tělo polil studení pot. Což způsobilo, že se otřásl zimou a více se zabalil do příkrývek.,,Ty nemocní. Já se postarám!" Řekl rozhodně rudovlásek a na důkaz svich slov olízl Katsukiho tvář. Což by asi normálně Katsuki řešil ale teď mu na to bylo až moc zle.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat