kapitola 50.

36 4 1
                                    

,,Ty! Jsi mě shodil !!"
Zařval Midoria který se díky černím šlahounům které vytvořil dostal splátky na drakovi záda.
,,No a co?"
Zavrčel Katsuki nazpátek.
,,No já nevím mohl jsem třeba umřít,  nebo tak něco!"
Sero už toho měl dost a oba chlapce svázal pomocí své pásky.
Dodatečně jim zalepili i ústa,  aby na sebe už nemohli štěkat.

Vážně? Prostě jsi nemohl počkat? A proč jsi to vůbec udělal?! Mohlo se mu něco stát!
,,Nech mě teď  být!"
Jak můžeš být tak....fajn užij si let."

Po zbytek cesty už spolu ti dva nepromluvili.
Za to Denki a Sero nezavřeli pusu a povídali si o všem možném.
Ochaco jen smutně koukala na Katsukiho a dávala pozor na prince který pořád ještě spal.
Eijiro byl pořád naštvaný.
A snažil se nechrlit plameny.
Ovšem z nozder mu stoupal temný dým.
Ochaco si toho všimla a snažila se dým pomocí kouzel rozehnat, aby to nepůsobilo podezřele.
To poslední co jim chybělo byla královská garda za zadkem.
Let trval už něco přes tři hodiny a oni se tak pomalu blížili k hranicím mezi dvěmi štěty.

,,Kde je vlastně Ida?"
Zajímala se Ochaco ovšem neměl jí kdo odpovědět.
Eijiro mohl mluvit jen s Katsukim a to se mu nechtělo a Midoria měl zalepenou pusu.
,, Odlepím mu to počkej."
Když tedy mohl Midoria mluvit vysvětlil, že Ida tam musel zůstat aby jim mohl pořizovat informace co vše král už ví a co se na zámku děje.
,, Chudák tolik chtěl prince znovu vidět."
Povzdechla si Ochaco.
,,Počkat on prince zná?"
Nechápal Denki.
,,Ano prý si spolu hráli, když byli malí a Iduv otec dělal princova ochránce. Ida přitom požáru přišel o celou rodinu a proto krále tak nenávidí musí to pro něj být velmi těžké. Je velmi statečný. Zajímalo by mě jestli si princ něco pamatuje z doby kdy byl ještě na zámku?"
Ukončila svůj monolog otázkou dívka.
,,To těžko byly mu tak maximálně tři roky, když se to stalo. To znamená že je mu teď tak patnáct. Není ještě moc mladí na to aby byl král?"
Poznamenal Sero.
,,Ani mi nejsme dospělí a už jsme hlavní členi v Odboji. Myslím, že to zvládne cítím že je velmi silný ale hlavně má čisté srdce. Ten starý pán ho moc dobře vychoval."
Odpověděla dívka

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat