kapitola 38.

46 5 0
                                    

Blonďák si v pokoji četl knihu co tam našel když se najednou rozrazili dveře. Princ se automaticky postavil do bojového postoje s knížkou jako zbraň.
Naštěstí knížku nemusel použít protože mezi dveřmi stál Midoria.
,,Kachan zabalíme tě do koberce."
Blonďák jen nechápavě čuměl na svého kamaráda jeho milence který tam teď doběhl a jednoho vojáka co nesl koberec.
Všichni tři se na ráz procpaly dvěmi. A následně je za nimi zamkly.
,,Co? Midorio co tu děláš a  koberec?"
Midoria chytl nechápavého prince za tváře a hluboce se mu zadíval do očí.
,, Poslouchej jsem člen odboje a byl jsem sem nasazen ,abych se o tebe staral a teď když přišel nás nový člen s tím jak tě od tud dostat. Mimochodem je to ten zahradník. A teď si lehni na ten koberec."
Princ byl snad ještě více zmatený jeho milenec je v nějakém odboji? A jeho sluha taky a koberec ?
,, Lásko lehni si prosím."
Promluvil k němu klidným hlasem Eijiro.
,, Lásko?"
Řekli oba dva zbylí muži v místnosti.
,,To je na dlouhou pak vám to povím."
Pronesl ,jakoby nic Eijiro.
Který už začal Bakuga zamotávat do koberce a u toho mu vysvětloval, že se takhle dostane s hradu.
,,Takže v prádelně máme naše lidi ty se o tebe postarají. Nemusíš se bát vše ti vysvětlí. "
Než ho do koberce zabalil úplně věnovali si ještě dlouhý a hluboký polibek.
,, Miluju tě Eijiro."
Špitl ještě Bakugo který už byl celí v koberci. 
Eijiro se zaculil jako měsíček na hnoji. A spolu s Iidou donesli koberec do kočáru se špinavým prádlem.
,, Šťastnou cestu lásko."
Zašeptal Eijiro ,když se koukal na vzdalující se kočár.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat