Katsukiho pohled
Nakonec jsme došli k dřevěné chatě u prostřed lesa. Na venek působila hodně staře a male.
Vlastně to vypadalo že brzy spadne.
Když ale po nějaké mě nesrozumitelné formuli otevřeli dveře spadla mi brada.
Vevnitř to bylo obrovské nábytek z dubového dřeva velký krb kožené sedačky a židličky. Veliká kuchyně. Dokonce tu byl i záchod a koupelna v druhé patře bylo zase opravdu hodně dveří a za každými byl pokoj.
,,Čumíš co!"
Ozval se mi u ucha ten blonďák blbec.
,,Máme v našich řadách pár hodně dobrých mágů."
Vysvětlil mi dlouhán.
,,Jo a mimochodem já jsem Sero a tohle je Denki. Je sice pěkně vymatlanej ale je to učedník živlů tak že se nám hodí."
Učedník živlů? To slyším poprvé já myslel že v tomhle království žijí jen obyčejný lidé a že nemají vůbec nic společného s magií.
,,Dík kámo to od tebe znělo moc hezky. Jdu za Jiro kouknout jestli je v pořádku."
Oznámil a zmizel v pokoji s číslem 5.
,,Budeš bydlet v pokoji semnou můj spolubydlící umřel minulý týden."
To mě docela zaskočilo jak to řekl jako by nic.
,, Není to tak že bych byl necita jen jsme v Odboji skoro denně podnikáme útoky na královském vojáky kteří plení města. A málo kdo takové akce přežije."
Tentokrát v jeho hlase smutek slyšet byl.
,, Chci být taky nějak nápomocný!"
Řekl jsem vážním hlasem.
,,To nejde jsi princ z vedlejší říše budeš se ještě hodit a hlavně Kiri řekl že se ti nesmí nic stát."
Co? Tak teď už mě to tolik netěší já chci taky nějak pomoct! A hlavně už nejsem dítě a v boji jsem opravdu dobrý jen tak se zabít nenechám! Sakra Eijirou trochu mi věř nepotřebuji aby si mě pořád chránil!
,,Je mi jedno co říkal a hlavně nejsem blb umím bojovat!"
Sero si mě změřil pohledem jako by snad nevěřil tomu co jsem řekl.
,,Fajn pod se předvést ty proti našemu nejlepšímu."
Konečně bude sranda!
,,Beru."
Usmál jsem se na něj.
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomanceDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...