kapota 53.

28 4 1
                                    

Umýval jsem jeho nahou hruď. Byla krásně opálená a sem tam se táhl bílí zubatí proužek jenž byl pozůstatek po pokusech a bitvách které si museli zažít.
Z mého rozjímání nad jeho krásou mě ovšem vyrušil jeho hlas .
,, Líbí se ti co vidíš?"

Chvíli mi trvalo než mi došel význam jeho slov.
Okamžitě jsem zvedl svůj pohled z jeho hrudníku na jeho tvář kde ležel sebevědomí úsměv.
,,Co ne ,tedy ano ale proč se ptáš pitomče!? Taky se můžeš umýt sám!"
Naštvaně jsem se zamračil a u toho nevědomky nafoukl tvářičky.
,,Jen ,že mi umýváš jedno prso už třičtvrtě hodiny. Nechci si stěžovat je to velmi příjemné ovšem ještě musíme umýt tebe."

Shrnul všechny důvody a vesele se usmál.
Se slovy tak mi teda ukaž jak to mám udělat jsem mu do ruky vrazil houbu.

,,Jak si přeješ ."
A přesně v té chvíli jsem začal litovat svého rozhodnutí.
Houbou začal midlit moje bříško otočil si mě k sobě zády a začal mi na ně klást polibky někdy se na nějakém místě zdržel déle, až jsem měl pocit že mě chce sníst.
Jemně mi kůži cucal a sál jí někdy trošku kusal.
U toho všeho mě ještě hladil houbou na bříšku a hrudníku.
Když jsem byl dostatečně namidlen začal mi pěnu smývat.
Když byli všechny bubliny přič a já začal doufát ,že už to ukončí protože se mi dělo cosi podivného ve slabinách.

Naopak místo zad mi začal oslintávat krk a ruku kterou měl na mém bříšku začal sjíždět dolů níž a níž.
,,Co c-co m-máš v plánu?"
Vykoktal jsem se sebe.
,,Chci tě jen důkladně umýt."
Zapředl jako kočka u mého ucha které následně začal též žužlat.
Mojí již plně tvrdou slabynu párkrát pohladil ale více se jí nevěnoval.
Zmučeně jsem zasténal.
,, Roztáhni nohy lásko."
Znovu mi zapředl do ucha ale tentokrát ho silně zkousl.

Názchvál to tady ukončím aby jste se měli na co těšit 😊. A taky musím nabrat odvahu na to dále pokračovat.👉👈😅😅
Dejte prosím ⭐ jestli se vám to líbilo a krásný den vám přeji xoxo.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat