,,Už to tak bude."
Usmál se Eijiro a lehl si vedle něj do trávy.
,,Jo."
Princ byl značně mimo.
,, Děkuji že si mi věřil."
Usmál se Eijiro a podíval se na prince.
,,Jo Emm taky dík. A vrať se do dračí podoby potvoro."
Princ řekl tu urážku jen proto aby neztratil na vážnosti.
Možná jen možná byl dráčkovi opravdu vděčný za to že ho zachránil a ,taky za tu nádheru co mu ukázal.
Nechceš tu ještě zůstat ?
,,A co tu budeme dělat?"
Ptal se se zájmem princ.
No mohl bychm na chvíli zdřímnout. Včera jsem se moc nevyspal.
To mi povídej já vůbec. Zasraná láska.
,,To beru."
Katsuki se převalil na bok zády k drakovy. Ruku si dal přes oči aby mu do očí nesvítilo.
Dráček si toho všiml. Aby princi spříjemnil budoucí spánek svím křídlem mu udělal promyslenou plachtu.
To se tolik zatáhlo ?
Když ale otevřel princ oči a zjistil že to nejsou mraky co mu dopřává příjemného stínu níbrš křídlo.
,,Emm to nemusíš!"
Vím že si špatně spal. A já kvůli tomu taky. Zasloužíš si to.
Je otravnĕ hodny ne jen otravný.
,,Tak když chceš. Ale nemysly si že ti budu pak masírovat křídlo troubo."
Mám ho v pohodlné poloze. Ale je milé že se zajímáš.
Uculil se Eijiro a položil si hlavu vedle té princové.Spali takto necelé dvě hodiny.
Když se probudili oba ještě chvíli ležely.
Asi bychom se měli vrátit do tábora. Aby si třeba něco nemysleli.
Dráček párkrát zamikal obočím nahoru a dolů. Než se začal šíleně smát.
Princi do smíchu moc nebylo už jen z toho důvodu ,že mu chvíli trvalo než pochopil co tím dráček chtěl naznačit.
A když mu to konečně došlo rozzuřeně majzl draka přes čumák a ještě na něj zaječel pár sprostých slov.
Idiot jeden perverzní. Já mu dám kmitat obočím.Druhého dne se po snídani sr rozloučili s Miriem a Takamim.
Od kterých princ obdržel prsten z nejčistšího safíru ve kterém byl vyryt znak větrného kmene , neboli píšťalka kterou svolávali draky.A kam mám letěd?
,,Letět ,ani náhodou půjdeme hezký pěšky!"
Reagoval rychle princ.
Ale no tak Katsuki bude to mnohem rychlejší než pěšky.
Když princ vypadal ,že to sním ani nehlo dráček nasadil prosebný
tak říkajíc psý kukuč.
Co to je za pohled? Ne prostě ne! Žádné létání!
,,Tak fajn ty přerostlá ještěrko. Ale jestli mě zase schodíš tak tě zabiju!"
A co ,když tě zase zachraním?
,, Stejně tě zabiju."
Zamručel Katsuki než nasedl na svého draka.
,,Tak teda směr pouštní země!"
Zavelel princ a zatáhl za uzdu.
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomanceDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...