kapitola 5.

115 10 6
                                    

     Když se bloňďatí princ probudí. Jako první ho překvapí že se cítí naprosto zdraví.,,Hej idiote ten tvůj lektvar pomohl. Kde si?!" Překvapení princ se zvedne z kamenné přesto pohodlné postele a posadí se na její okraj. Pořádně se rozhlédne po jeskyni když ale jeho pohled nenajde žádného rudovláska vstane a pořádně se ještě jednou rozhlédne.
     ,,Kam si šel?" Leč by to princ nikdy nepřiznal chtěl se stím pošukem aspoň rozloučit. Oblékl si svojí lněnou bílou košili zabalil si svoje věci a odešel. Celí den se snažil vyšplhat na samotný vrchol dračí hory. Čím výše se nacházel tím víc slyšel dračí řev a cítil síru a lávu. Která z některých částí skály vytékala. Když se konečně dostal na samý vrchol uviděl draky spoustu draků. Byli různě barevní velcí širocí a určitě i silní.
    Princ se zdvořile před všemi draky uklonil. Dračí udělali to též někteří odlétly na skály které se vznášeli okolí dračí hory nebo byli drženy pevný tlustými kmeny stromů. Jeho pohled si získal drak úplně vzadu byl velký opravdu velký jeho hlava byla velká jako princ sám.
Byl krásný červené šupiny se na slunci lesklý a odráželi zlaté paprsky drak tak působil jako by on sám hořel jako ten nejmocnější oheň.
    Když princ přišel blíže všiml si že drak krvácení měl na sobě škrábance přes levé oko se táhla jizva stejně tak i na zádech a zadní končetiny byli popálené. Katsuki pocítil nutkání drakovi pomoc. Svlékl si svůj rudý plášť a z měchu naň vylil všechnu vodu. Tím začal čistit drakovi rány. ,,No tak draků vstávej!" Princ už vyčistil všechny drakovi zranění ovšem drak se ani nepohl. Katsuki se díval na zavřené dračí oko a začal se modlit aby se drak probral.
     ,,No tak prosím si moc krásný nato aby si umřel!" Zařval vztekle princ. V tu chvíli drak oko otevřel jeho zlatá duhovka se v černém bělmě třpytila jako zlatý prsten. Jakmile se střetla s princovím pohledem oběma se na necelou sekundu zastavilo srdce a když začalo obě má opět být jejich tep byl stejný Aigo proběhl. Princ nečekal že to bude tak lehké a drak zase že se bude cítit jako by konečně někam patřil.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat