Ráno bylo pro oba chlapce kouzelné, probuzení v náručí jeden druhého a společná snídaně procházka po městě.
Bohužel se po té začali řešit královské záležitost takže Eijiro v podobě draka odletěl na Dračí horu aby své poddané obeznámil se situaci.
Katsuki zase svolal všechny vůdce čtyř kmenů.
(Jestli si pamatujete tak jsou to Mineto......)
Aby mohli probrat situaci. A v případě boje probrat strategii a co jaký kmen bude schopen obstarat.
Šaman zařídil aby vzkaz přišel všem do několika minut.
Počítalo se že ještě dnes večer dorazí.Katsuki byl zrovna u šamana aby ho očistil od všeho zlého co se mu stalo ve světě lidí.
Upřímně vůbec tam být nechtěl neměl to rád.
Jak mu jako pomůže, že nějaký starý strejda mu kouří nějakou šalvěj do obličeje a hladí ho palmovými listy po zádech a u toho si mumlá modlitby pro jejich bohyni?
Uznával jeho zázračnou moc ohledně zdravotnictví a lehké magie jako bylo například dorozumění se vším živím nebo ovládání počasí , a věštění.
Ovšem někdy mu přišlo že byl přeceňování.
Prostě nemůže vyřešit všechny problémy.,, Omlouvám se, posílá mě král chce s princem mluvit."
Ozval se sluha zpoza dveří.
,,Ovšem mi už jsme stejně u konce. Princi nechcete čokoládu na nervy?"
Princ se na něj nechápavě podíval nakonec jen zakýval nesouhlasně hlavou. A vydal se za sluhou.
Ten ho dovede do králových komnat.
,, Otče chtěl jsi se mnou mluvit?"
Katsuki tušil ,že to bude něco hrozného, protože tak to v jeho životě chodilo nežil si v žádné pohádce pro děti.
,,Ano princ Todoroki se už probudil Midoria si ho vezme na starosti a vše mu vysvětlí a naučí ho mravům. Každopádně až bude on král byla by skvělá příležitost tě provdat za něj."
Jo život se s naším princem prostě nešetří.
,,Děláš si prdel tedy srandu teď jsem od jednoho utekl a ty už mi dohazuješ jeho bratra? Však může to jít i jinak svatba se očividně zase tolik neviplatí. A hlavně kdo mi zaručí že nebude jako jeho bratr. Je to jen pískle malí kluk než bude moci vládnout tak už budu dědek!"
Zlobil se princ na svého otce že ho napadlo něco tak hloupého.
,,Já vím chápu tvé obavy ovšem pokud se nenajde jiná možnost pro mír nebudu dbát na tvé city ani názory s lidmi jsme v rozporu už po staletí a je na čase aby už byl mír.
Až přijedou hosté nechám na tobě veškeré královské povinnosti, aby jsi měl už nějaké zkušenosti ohledně vladaření a konzultací s ostatními vůdci."
Král syna poplácal po rameni a poslal ho do své komnaty.
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomanceDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...