Midoria
Nevím co mě to napadlo jít sním večer ven si povídat byla to blbost. A pravdě podobně bych to za normálních okolností neudělal ovšem jeho velké oči slabý úsměv a vřelé obětí dělaly v mé mysli svoje.
Todoroki je totiž vážně hrozně krásný jeho krása je ale úplně jiná než u mužů co se mi líbili předtím ti byli spíše jako Kirishima nasvalení hromotluci. Na kterých se mi líbí to nebezpečí a nezkrotnost co je z nich cítit na sto honů. Za to Todoroki je spíš takový klidný zakřiknutý,roztomilý ,pozorný a všímavý. Jeho elegantní styl držení těla je prostě naprosto famózní.
Už od prvního okamžiku kdy jsem ho musel táhnou na zádech mi přišel ojedinělý svým vzhledem. Nevím jsem se sebe zmatený protože ho znám už dlouho ale tyhle myšlenky mě začali trápit až včera.
Jako bych procitl z hlubokého spánku a až teď otevřel oči a vyděl ho před sebou v jiných barvách.
Ovšem nevím jestli chci tomuto bdělému stavu podlehnout. Nejsem si jist jestli chci znovu ryskovat, že náš dosavadní vztah pokazím. Mám totiž tu smůlu, že se mi vždycky líbí někdo kdo o mě nejeví zájem.
A nebo jsou to čistě postelové záležitosti.
Nikdy jsem vlastně, ani neměl funkční vztah.Moje myšlenky bloudili v mé hlavě a pořád se nemohli rozhodnout co si o Todorokim myslím nejsem si jistý, že je to nějaké tělesné zalíbení, jako obvykle, ale ani přímo zamilovaní. Nakonec to prostě nechám plynout. Jsem přeci jen jeho učitel a vůdce povstalců mám jiné věci na práci.
Správně zabírat se vztahy je teď v době před válečné blbost.Došel jsem na louku. Todoroki už tam dávno seděl koukal na oblohu a vypadl duchem nepřítomně. Působil jako malé dítě které kouká na vánoční dárky pod stromeček.
Potichu jsem přišel až k němu.
,, Ahoj."
,,Íík( nevím jak udělat citoslovce leknutí), ahoj nevšiml jsem si, že už jsi zde promiň."
,,V pořádku promiň, že jsem tě vyděsil. Takže o čem si budeme povídat?"
Chvíli se zamýšlel.
,, Chtěl bych o tobě vědět víc. Vím že jsi u odboje a, že jsi velmi silný ale to je tak všechno. Jak třeba znáš krále Katsukiho? Nebo jak jsi se dostal k odboji?"
,,Brzdi brzdi máš nějak moc otázek."
,,Pardón."
Zazubil se stydlivě.Ahojky 👋 omlouvám se že po tak dlouhé době. Děkuji za každé přečtení a hvězdičku🙏🖤.
ČTEŠ
V dračím srdci [KiriBaku]cz
RomanceDraci pro nás bájné bytosti pro prince Katsukiho obyvatelé jeho království které chrání před obyčejnými lidmi. Jako správný princ a budoucí král se vydává do hor kde draci žijí. Aby sjedním znih navázal Aigo neboli spojení srdcí které zajišťuje och...