kapitola 36.

69 6 0
                                    

Z příjemných snů vyrušilo oba chlapce rychlé klepání na dveře.
,, Kirishimóó stávat máš práci!"
Rudovlásek okamžitě poznal Midoriu který naštěstí stal za dveřmi.
,, Jistě za pět minut budu v zahradě."
U jistil zelenovlaska a až když uslyšel, že odchází sklopil svůj pohled na Bakuga které měl hlavu schovanou pod polštářem.
,,Chichi láska hraješ si na prostěradlo ? Nebo ti ten polštář snědl hlavu ?"
Hned po těchto dvou dotazech vykoukla naštvaná bledá tvář jeho milence.
,,Jak si můžeš dělat srandu to se ani trochu nestydíš po tom co se včera stalo ?!"
Eijiro který už se oblíkal do pracovního oděvu jen nechápavě naklonil hlavičlu na stranu.
,,Ne proč ? Pokud vím, jakože to vím je to u lidí co spolu chodí normální."

Bakugo:
Jak jako chodí jako jako on a já ? Jsme pár ? Chce se mnou být ? A proč je tak roztomilý po ránu ?!
,,Tak že tobě vůbec nepřijde divné že jsem že si že já se ti.."
,,Udělal do pusy ne ? Nevadí. Večer bych si dal znovu jsi sladký."
Kretén co mi do toho mluví já bych to taky dokázal říct! Bože co za prase jsem si to našel mě to tedy vůbec nechutnalo, fuj !!
,, Zapomeň ! A co mám dělat ? Když Dabi zjistí ,že jsem tu určitě mě zabije. Ale že zámku se jen tak nedostanu. Hmm teď bys mi mohl skočit do řeči."

...
Již oblečení Kiri si přisedl k zamýšlenému princi jemě ho políbil na líce a pohladil po blond vlasech.
,,Dneska tě od tud dostanu. Je to dříve než jsem měl naplánováno.
Ovšem v této situaci je to moc nebezpečné.

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat