🌿11.Bölüm🌿

5.3K 182 40
                                    

Medya: Trabzon yolculuğunda giydikleri, Karadeniz serin ve geceleri soğuk olma ihtimaline sahip bir yer bu yüzden neden triko demeyin:)

Kitap sonundaki dipnotu okumayı unutmayın.

Ufak bir hatırlatma. Bölüm 9 ve 10 u aynı anda paylaştığım için maalesef bazı arkadaşlarımıza bölüm 10 bildirimi gitmiş. Bu yüzden bölüm 9 un okunma sayısı bölüm 10 dan düşük. Tabikide bu okunma sayısı benim için sorun değil ama sizler için sorun. Hikayemizi eksik bölümle okumanızı istemem.

Kısaca bölüm 9 u okuduğunuzdan emin olmanızı istedim. Teşekkürler...

*
*
*
*
*
*
*

Duru'nun Ağzından:

Reisin Trabzon'a gidiyoruz demesi ile bütün tayfa olarak şoktaydık.

"Kardeşim ne dediğinin farkında mısın sen? "

Diyerek en mantıklı soruyu sormuştu Onur Abi.

"Farkındayım kardeşim. Anneannem yani Sultan Reis, benim geldiğimi öğrenmiş. Eh tabi durur mu? Hemen yanına çağırdı. Bende düşündüm ki bizim bu gençler bu sene baya strese girecek, okul başlamadan ufak tatil yapmış olurlar"

"Ay Reis, çok iyi düşünmüşsün bence"

Dedi Ezgi'ydi.

"Peki Reis, iyi hoş da bütün tayfanın geleceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"

Diyen Esin'di. Abisine reis derdi genelde. Nedenini sorduğumuzda ise reis özel kılıyor derdi.

"Esin haklı, herkesin geleceğinden nasıl emin olabiliyorsun?"

Demem üzerine;

"Öncelikle Emir işini ayarlarsa gelecek ki gelirse sende gelmiş oluyorsun. Ezgi de Mert ve Yeşim kontenjanından gelmiş oluyor. Esin zaten benimle. Onur kendi istediği sürece gelebilir ki böyle bir durumda gelecektir. Berkan ve Buğra ikilisi her türlü gelecektir. Berrak ve Açelya da aileleri ile konuşup halledeceğim. Yani kısaca başınızda büyük olucak ve Reis de ikna edeceği için gidiyoruz"

"Valla ben ikna oldum gençler "

"Berkan yavruma katılıyorum, çok mantıklı konuştu Reis"

Tabiki bunları diyen Berkan-Buğra ikilisiydi.

"O zaman, Trabzon yolcusu kalmasın Çınar Mahallesi"

Açelya'nın dediği cümle ile onaylayan mırıltılar çıkması ardından da kahkahaya boğulmamız bir olmuştu.

*
*
*
*
*

Sonunda evlere dağılmıştık. Konuyu anne ve babama açtığımda başımızda abim, reis ve Mert abi olduğu için izin vermişlerdi. Aslında sınav stresi öncesi moral olur diye de vermiş olabilirler.

Şimdi ise herkes 1 haftalık tatil için bavul hazırlığındaydı.

Çok fazla eşya almadığım orta boy valizim hazırdı. Geriye bir tek yarını beklemek vardı.

*
*
*
*
*

Açelya'nın Ağzından:

Makyaj malzemelerimi, saç düzleştiricimi, kıyafetlerimi koyduğum valiz sonunda hazırdı.

Yatağıma oturup eski beni düşündüm.

Çok değil bundan 3 yıl önceydi. Her şeyimi değiştirdiğim zaman.

Liseye yeni geçmiştim. Tabi 9.sınıf olarak üst sınıflar tarafından hep bir aşağılanma olurdu. Hiçbirine taviz vermez, gerektiği yerde tayfa ile ağzımızı açar hatta kavga bile çıkarırdık. Tabi Eylem adındaki kızın dediklerinden sonra bazı şeyleri hatta hayatımı biraz olsun değiştirdim.

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin