Not: sol altta bulunan yıldıza basmayı unutmayın...
Not: Açelya'nın söylediği şarkı: Duman-Yürek
Not: Onur'un söylediği şarkı: Yaşlı Adam- Ve ben
*
*
*
*
*Duru'nun Ağzından:
Kız gecesinden sonra 3 gün geçmişti. Bu 3 gün içinde Trabzon'un gezilecek hemen her yerini gezmiştik.
Sürmene Manastırı, Uzungöl, Çal Mağarası, Atatük Köşkü Müzesi, Ayasofya Müzesi, Trabzon Kalesi ve yaylalar...
Çok eğlenmiş ve bir sürü güzel anı biriktirmiştim.
Eşsiz doğası ile Trabzon gerçekten harika bir yerdi. Hep burada kalmak için can atabilirdi insan.
Şimdi ise kahvaltılarımızı yapmış, kamelya da bir güzel sohbet etmiş. Ardından da son gecemizi güzel bir yemek ile sonlandırmak istemiştik.
Reis ve diğer erkekler mangal için hazırlık içindeydi.
Biz kızlar olarak salata, masa kurma gibi görevleri üstlenmiştik.
Köfte, et ve sucuk gibi mangalda yapacakları şeyleri ayarlayan erkekler bir kenara çekilmiş sadece mangalın başında Reis durmuştu.
"Reis bahse girelim diyeceğim her türlü ben kazanacağım ama sen bilirsin. Ben daha iyi yapabilirdim yani mangalı. Neyse bende oturayım bari yoruldum zaten. Reis olmuyor böyle biraz hızlı, yelle yelle güzel pişir etlerimizi, köftelerimizi. Kollara gayret be Reis kollara gayret. "
"Berkan biraz daha oturduğun yerden bana emir vermeye devam edeceksen cidden köfte yerine senin etini pişiririm burda. Deli etme beni"
"Ne dedim sanki canım aaaaaaa. Yelle yelle dedim sende hemen sinirlen reis"
"Bak hala konuşuyor."
"Ay iyi be seninle konuşmuyorum daha. Kız Duru, top var mı top? "
"Var galiba, noldu ki?"
"Anacım sizin içiniz geçmiş herhalde, otur otur totom düzleşti. Reis mangal yapıyor, Sultan Reis ise zaten yaşlı yormaya gerek yok, Hatice Abla ve diğer şahsiyetler. Sizler de totişlerinizi kaldırın da oyun falan oynayalım."
"Valla ben hiç almayayum uşaklar, Emre Reis sen ha geç oyna uşaklarla ben mangal işini devralayum. "
"Olmaz Abla ben yaparım"
"Ula uşak ben ne anlarum toptan moptan, git oyna valla asabum bozulay"
"Tamam o zaman ben gideyim sen zaten iki çevirsen yeter."
"Sen ananun garnundayken, ha ben bunlaru yapaydum. Hadi git"
Reis zorla mangalı Hatice ablaya bırakıp yanımıza gelmişti.
O sıra elinde top ile Buğra gelmiş;
"Bence gruplara ayrılalım zaten 12 kişiyiz, 6 kişi olarak ayrılalım."
"O zaman Reis ile Berkan grupları olsun "
"Berkan'ın dediği olsun o zaman isteyen istediği kişinin arkasına geçsin."
Mert abinin dediği şey üzerine herkes ikisinin arkasında yerini alıyordu.
Ben şimdi kimi seçecektim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
قصص عامة"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...