Medya; Bölümde giydikleri
*
*
*
*
*
*
*"O zaman hayırlı uğurlu olsun Berrak kızım "
"Teşekkür ederim efendim."
"Halil Amca diyebilirsin kızım, artık sende aileden oldun "
"Peki o zaman Halil Amca"
"Ha şöyle aferin kızıma "
Kızım lafını duymayalı çok olmuştu Berrak için. O kadar hasretti ki o lafa. Ama Çınar Mahallesi bu hasreti bitirecekti. Huzur bulmuştu Berrak, sıcaklık hissetmişti. Yeni bir sayfa açacaktı burada, annesi ve kendisi. Ve koskocaman Çınar Mahallesi ile birlikte...
*
*
*
*
*
*
*
*
*Sonunda akşam olmuştu, çok bir şey yapmamıştım ama yine de yorulmuştum.
Berrak ve annesi evi tutmuşlardı. Eski evlerindeki eşyaları yarın reisin yardımı ile mahalleye getirteceklerdi. Eşyalar gelmeden önce de temizlik vaktiydi. Bunun için tayfa tam takır hazırdı. Ben hariç, herkes. Hiç sevmezdim temizlik yapmayı ama işin ucunda Berkan ve Buğra olduğu için biraz da eğlenceli geçecek gibi duruyordu. Yarın olsun hayırlı olsun.
*
*
*
*
*
*Sabah güne bu sefer annem değil Açelya sayesinde kalktım. Allahım neydi günahım.
"Duru kalk kız, bak taaaa evimden geldim senin için. Hadi kalk hazırlanıcaz daha. Ya kime diyorum, DURUUUU!"
Sinirle yorganı kafamdan atıp, Açelya ya çemkirmeye başladım;
"Açelya salak mısın kardeşim, lan daha kargalar yemeğini yemedi, kurabiye hala uyuyor, zeballah gibi başımda niye dikiliyorsun sabah sabah sen, uykum da kaçtı. Aferin sana gerizekalı, çok büyük halt yedin şimdi. Derdin ne senin dökül, eğer ki ottan boktan bir sebeptir, seni gebertirim."
Açelya sessiz bir şekilde mırıldandı;
"Temizlik için hazırlanalım, giyinelim, süslenelim diye gelmiştim."
"Açelya kaç "
"Ama makyaj, elbise?"
"Hala makyaj diyor ya hala elbise diyor, Allahım bunlara akıl verdin biraz da takip et nolursun . Açi kaçıyor musun yoksa seni boğarak öldüreyim mi?"
"OYAA TEYZEEEE!"
"Dilini eşşek arıları soksun Açi, makyaj malzemelerin kırılsın Açi, indirimleri kaçırasın Açi, rujların kefenleriyle topraklara girsin Açi"
"Ay amma söylendin Duru, Oya sultan hazırlamamızı bekliyor. Kalk artık be"
Gözlerimi derince sıkıp açtıktan sonra Açelyaya baktım;
"Kalktım gerizekalı orangutan, defol git bekle beni aşağıda. "
Açelya kapıdan çıkmadan bana dönüp;
"Kıyafetlerin banyoda giy gel bekliyorum"
Diyerek öpücük attı ve odamdan çıktı.
Sabah sabah ne güzel aydı gün ama, sakin ol Duru, sakin ol kızım.
Diye diye banyodan işlerimi hallettim ve kıyafetlerimi giymeye başladım. Kiremit rengi kısa kollu bir gömlek ile altına gri tonlarında jean giydim. Daha doğrusu Açi nin seçimini giyindim.
Kurabiye evlatsu 'yu da kucağıma alarak masaya oturdum.
"Günaydın benim sevimli ailem, sevimsiz abim ve orangutan suratlı knkicim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
General Fiction"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...