🌿33.Bölüm🌿

2.4K 117 124
                                    

❗Önemli Açıklama❗

Öncelikle herkese Merhaba,

Bu açıklamayı yapmak gerçekten istemiyordum ama artık bazı şeyler çok hoşuma gitmemeye başladı.

Son 5 ya da 6 bölümün okunma sayıları, vote ve yorum sayılarının kat ve kat fazlası.

Bu zamana kadar sizleri hiçbir zorunluluk ve şart içerisinde bırakmayarak bölümleri kendim zaman bulduğum aralar yazıp, bölüm günlerinde ya da harici günlerde paylaştım.

Fakat son 5 ya da 6 bölümün okunma sayılarına göre almış olduğu voteler 60-80-90 küsur aralığında, sezon finalindan sonra almış olduğu yorum sayıları ise 20-30 aralığında.

Gerçekten 500 ile 1k okunma sayısına ulaşmış bölümün 60 ya da 90 vote alıp, 30 yorum alması çok mu adil?

Ben karadeniz bölgesinde yaşayan biriyim, Ordu da ağustos ayı tamami ile fındık macerası içerisinde yoğun ve yorgun geçmekte. Bu dönemde bile geceleri uykumdan ayırdığım 10-15 dakika civarlarında bölüm yazıp bu bölümleri sizlere sunmak için çaba sarf ediyorum. Yeri geliyor bahçede fındık toplarken şu sahneyi söyle yazayım diye düşünüyorum, yeri geliyor fikir bulamayınca fikir bulma çabası içerisinde oluyorum. Bu yoğunluğa rağmen aradan haftalar da geçse ben bölümümü atmaya çalışıyorum.

Gününüzü yoğun geçirebilirsiniz, ya da okul hazırlığı, ya da herhangi bir işiniz olabilir. Bunlara bir lafım ya da herhangi bir karşı görüşüm yok!

Sadece benim takıldığım nokta, kitabımı okuyorsunuz ama hiçbir vote ve yorum desteği vermeyenleriniz var.

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin