Medya: Yeşil Cennet adı verdikleri uçurum
Not: sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın... Sezon finaline özel voteler 100 olur mu?
Not: satır arası yorum yaparsanız beni sevindirirsiniz...
Not: Wattpad hesabımı ve resmî Çınar Mahallesi instagram adresimizi takip etmeyi unutmayın...
Not: Bölüm başlığından da anlayacağınız üzere ÇM'ye ufak bir ara veriyorum. Bunun sebebi, final sınavlarım. Sınav stresinden çıktıktan sonra buraya daha fazla kendimi vermeyi hedefliyorum. Hem okulumun bitmesine de az kaldığı için sezon finali yapmak benim için daha iyi diye düşündüm. En kısa zamanda görüşmek üzere, takipte kalın...
İyi Okumalar 💚
*
*
*
*
*
*Esin'in Ağzından:
"B-ben..."
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bütün olayların suçlusu benim diyemezdim ki. Bunu Duru'nun gözünün içine baka baka, Berkan'ın gözünün icine baka baka nasıl derdim?
Panik, stres, kaybetme korkusu...
Her şeyi anlatmak isteyen tarafımı mı, yoksa hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi mi yapmalıydım?
"Sen ne? Esin, abicim eğer bir şey biliyorsan bize söyle. Söyle ki bir çaresini bulup bunu yapandan intikamı alalım. Söyle ki aklımızda kim diye sormak yerine, bunu sen yaptın diyeceğimiz isim olsun."
Daha fazla saklamanın bir mantığı yoktu.
Bugün ben demezsem, yarın o pislik herif her şeyi anlatabilirdi.
O, bunu kendi avantajına çevirebilirdi.
Derin bir nefes alarak anlatmaya başladım. Her şeyi;
"Bundan 1 yıl önce, her şey aslında bu zaman başladı. Ben yanlışlıkla bir olaya şahit oldum. Uyuşturucu ve silah kaçakçılığı yapmak üzere teslimat yapan adamları gördüm. Ardından doğru bir karar diyerek polise ihbar ettim. Adamların bir sürü borca girmesine, hatta itibarlarını zedelemişim. Ben bunu çok sonra öğrendim.Bu adamların elebaşı, yani patronları Kurabiye'ye, Berkan'a hatta Duru'nun acı çekmesinin sebebi bu adam. Her şeyi o yaptı. Yemin ederim ben böyle olsun istemedim, ben Berkan'a, Kurabiye'ye zarar gelsin istemedim."
Herkes kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Emre Reis yanıma gelerek;
"Kim Esin bu adam, sana bunların vicdanını yaptıran adam kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
Ficção Geral"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...