🌿13.Bölüm🌿

4.7K 181 133
                                    

Not: sol altta bulunan yıldıza basarak bana destek olabilirsiniz :)

Not: satır arası yorum yapabilirsiniz

*
*
*
*
*

Duru'nun Ağzından:

Sabah gözümü kızların attıkları farklı desibeldeki çığlıklar ile açtım.

Ne oluyordu yahu, ne bu tantana?

"Ne oluyor be size, ne bu tantana. Uyuyoruz burda. "

Dememin üzerinden 10 saniye bile geçmeden kafamın üstüne konan ve kafamı kopartırcasına bir acı bırakan şey ile benimde çığlık atmam bir olmuştu.

Kafamın üstünden gelen "ü ürü ü" sesi ve kafamın gagalanması sonucu çektiğim acı ve korku ile büyük bir çığlık atmış, bütün kızları susturmuş ve evin bütün fertlerini odaya toplamıştım.

Ağlamaklı çıkan sesimle;

"Abi yalvarırım al şunu kafamdan, kafam acıyor. Bir de çok güzel marifet yapmış gibi ötüyor. Alın şunu nolur"

Hatice Abla gelip kafamdaki yaratığı aldı;

"Ula Çilli ben saa demedum mu eve girmek yok, misafurlere bulaşmak yok. Sen beni dinlemiy misin gıt beyinli horoz seni. Ama ben saa bilim ne yapacağumi. Duru senda kusura bakma guzum normalda boyle şeyler yapmaz emme bugün yapmuş. Onun aduna özür dileyrum"

"Yok Hatice Abla önemli değil de, bu Çilli benim kafamı yarmış olabilir mi? Canım acıyor "

Aynı anda çıkan iki ses ile herkes ilkilmişti;

"Çok mu acıyor canın?"

Evet aynı anda nasıl becerdiler bilmiyorum ama Reis ve Abim bu cümleyi kurmuşlardı.

"Acıyor işte bi bakar mısınız bir şey var mı? "

"Ben bakayım abicim"

Diyerek yanıma gelmişti abim. Kafama bakmış sonra ufak bir öpücük kondurmuştu.

"Ufak kan çıkmış onun dışında bir şeyin yok abim"

Anladım dercesine kafamı salladım.

"Ee hadi daa ne bekleysuz burda. Kizlar ayru erkekler ayru demedum mi ben. Ne bekleysuz ula kizlarimun odasunda. De hayde defolun. "

"Tamam Sultan'ım çıkıyoruz biz"

"Babasi kilikli ne olacak, çapuk çikun bakayum."

"Ula Sultan Reis babamun ne suçu vardur da"

"Ula uşak sinirlendurme beni de hayde git, habu uşaklari da al. De hayde de haydeee"

Sultan Reis elindeki bastonu ile erkekleri dışarı atmıştı. Valla bu kadından korkmam çok mu normal?

Bence normal...

Hükümet gibi kadın, bir sözü ikiletilince onu yerine bizzat getiriyor.

Valla helal olsun.

"Kizlar sizde ha buraya yatmağa mı geldunuz? Kalkun hayde sizde. Ula gençluk ölmiş, bunlar galgacak da yemeğu yapacaklar da bizde yiyeceğuk. Çapuk kalkun. Daha bir süri işimiz vardur. "

Diyerek bastonu yere vurdu ve odadan çıktı.

İş derken Sultan Reis?

Biz tatile gelmemiş miydik ya?

Ula ha burda da mi iş yapacağuk?

Evet şive de kaydığına göre, bekle bizi işler biz geleyruz...

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin