Merhaba :)
Bir önceki bölüme bir sınır koymuştum. Ama bu sınırı kaldırıyorum. Görüyorum ki sınır koymak sizleri biraz sinirlendirmiş.
Vote sayıları sınır koydum diye daha da düşerken, son bölümün yorum sayısı artmış. Buda demek oluyor ki sınır diye bir tabir daha kullanmayacağım.
Biz bize yeteriz...
20 gündür bölüm gelmemiş ama 18 yıldır "henüz 19 olmak için aralık ayını bekliyorum" ilk defa evimden ve bulunduğum şehirden ayrılmak çok zor ve maharetliydi. Kyk yurduna alışmak ayrı bir zorluk diyebilirim.
Ama bütün bunlara rağmen geç de olsa geldim ve planlarıma uyarsa bundan sonra haftada bir bölüm atmayı düşünüyorum.
Karabük'lü olan var mı? Malum ben artık Karabük'teyim.
Size Karabük'te öğrendiğim bir kelimeyi söyleyeyim; "Abisinin"
Girdiğiniz hemen hemen her esnafta bu kelimeyi duyuyorsunuz, değişik ve ilginç.
*
*
*Yıldızı patlatmayı unutmayınız ☆...
*
*İyi Okumalar 💚🌿
*
*
*
*
*Duru'nun Ağzından;
Çayımı yudumlarken aynı zamanda da sohbete dahil oluyordum.
Bugün hafta içi olmasına rağmen, izin günleri aynı güne gelen tayfa ve izin günü olmamasına rağmen kendine izin veren sevdiceğim ile oturmuş çaylarımızı yudumluyorduk.
"Valla ben onu bunu bilmem, okumak bana göre değil. 12 sene zaten ilkokul, ortaokul ve lise olmak üzere okuyorum. Bir de 4 sene üniversite okumak kulağa korkunç geliyor."
Sabahtan beri Berkan'ın üniversite okumamak için gösterdiği üstün çabayı dinliyorduk.
En sonunda abim dayanamayıp;
"Peki Berkan, okumayıp ne yapacaksın? Bu devirde okumayana ekmek zor oğlum, okuyup kendi işini kurabilirsin."
Berkan ciddi bir ifadeye bürünüp;
"Şimdi şöyle ki Emirciğim, Tiktoker ya da Youtuber olabilirim. Tam benlik bir kariyer. Eğlence, macera, korku ve adrenalin. Hayat felsefemi içeren her şey var. "
Berkan sözünü bitirir bitirmez söze bu sefer Buğra atıldı;
"Berkan çok haklı, benimde kafam bu işe yattı. Okuyup iş arama derdine gireceğime ki bu devirde okuyan bireylere bile iş bulmak zor, kendi işimi kurarım."
Abim bıkmış bir ifade ile yeniden konuştu;
"Böyle saçma sapan bir şey nasıl iş olabilir?"
"Açıkçası Emirsu aşkım, senin saçma sapan dediğin iş sonucu millet 2 saatte 10 bin tl cebe atıyor. Biraz yükselerek ve gündemde kalarak adımızı duyurursak bu iş olabilir."
Buğra'nın dediklerinden sonra Berkan ayağa kalktı ve ufuk çizgisine bakan Gemi Kaptanları gibi yaparak;
"Kafa Kafaya çok yakında Tiktok ve Youtube'yi sallamaya geliyor."
Demesi üzerine Buğra da heyecanla ayağa kalkarak yardakçısı Berkan gibi poz aldı.
"Evet, aramızda mesleklerine karar veren iki kişi belli oldu. Darısı diğerlerinin başına artık."
Onur abinin dediklerinden sonra hepimiz gülmeye başladık.
Meslek seçimi konusunda tereddüt içindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
Ficción General"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...