Not 1: Bölüm paylaşma günleri belirledim ve bunu sizler ile paylaşmak istedim. Bundan sonra Pazartesi ve Cuma günleri yeni bölüm gelicek.
Not 2: Sol altta bulunan yıldızı doldururmayı unutmayınız :)
Not 3: Önceden BÖLÜM:12 şeklinde koyduğum bölüm başlık adlarını artık değiştirmeyi düşünüyorum. Önerilerinizi bu satıra yorum atarsanız çok sevinirim ♡
Not 4: 5K İÇİN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ÇM AİLESİ.
İYİKİ SİZ, İYİKİ ÇM♡
*
*
*
*
*Duru'nun Ağzından:
Trabzon'a varmıştık. Ama Sultan Anneannenin çiftliğine gitmemize 1 saat vardı. Şehir merkezinden uzakta bir çiftlik bekliyordu bizi. Trabzon'un muhteşem yeşillikleri ile dolu olan çiftlikte geçireceğimiz tatil için çok sabırsızlanıyordum.
"Ayy sıkıldım ben sizden ya, tatile mi geldik yas evine mi geldik bilmiyorum. Az eğlenin be"
Diyen Açi, Buğra'nın yanına giderek kolunu omzuna attı;
"Buğra'cım, ikizim az eğilsen mi diyorum hani elektrik direği gibi sırıksın ya "
"Sen iste her zaman bebeğim, ayıp ediyorsun, bu arada Buğra değil Buğra Abi diyeceksin."
"Allah Allah paşama bak sen, alt tarafı 2 dakika benden önce çıktın diye kendini abim belleme valla döverim seni sırık "
"Kendi ağzınla diyorsun kızım, 2 dakika 2 dakikadır. Abinim ben senin."
"Pabucumun abisisin Buğra, duydun mu beni?"
"Aynen gülüm aynen, Abin olduğumu kabulleneceksin"
"Önüne dön adamı hasta etme Buğra, sana rujlar ile işkence ederim"
"Tamam kızım sende, vur dedik öldürdün. Unut o aklındakileri "
Zafer gülümsemesi ile Berkan'a döndüm;
"BERKAN VER OĞLUM ORDAN MÜZİĞİİ"
Açi'nin bağırmasından sonra Berkan ne istediğini anlamış olucak ki saniyeler sonra o şarkıyı açmıştı.
Tabi şarkı tam bize layık bir şarkı olduğu için hepimiz ayağa kalkmış bağıra bağıra eşlik ediyorduk.
En sevdiğimiz nakarat kısmı geldiğinde ise 2 metre öteden duyulacak şekilde sesimiz artmış ve kendimizi kaptırmıştık.
"Anasını sattığımın dünyası...
Kafayı yormam, sonuna bakmam
Ben adam olmam deli gönlüm, neler ister de seni aldatamam.Kafayı yormam, sonuna bakmam
Ben adam olmam deli gönlüm, neler ister de seni aldatamam..."Berkan fena gaza gelmiş olacak ki Buğra ve Açi'nin önünde dansöz kadınlar gibi kıvırtmaya, ardından para almak için eğilmişti.
"Buğra çıkar da para tak lan boynum, belim, her bir mükemmel ötesi hücrem ağrımaya başladı"
"Kanka bende para olsa takardım da işte yok"
"Tamam ben takarım "
Diye atlayan Esin, cebinden çıkardığı 5 Tl'yi takmak için Berkan'a yanaşırken aniden ne olduğunu anlamadan Berkan'ı yerde sırt üstü düşmüş halde gördük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
Fiksi Umum"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...