Not: sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın...
Not: satır arası yorum yaparsanız beni sevindirirsiniz...
Not: Wattpad hesabımı ve resmî Çınar Mahalesi instagram adresini takip etmeyi unutmayın. Duyurular için takip etmeniz önemlidir!
Not: 47 dakika içinde yazdığım bir bölüm oldu, sabahtan beri ödev iftar derken anca bitirdim. Eksiklerim olabilir, belli bir bölüme gelince ya da kitap bitince düzenlemeye alıcam. O yüzden kusuruma bakmayın...
İyi Okumalar 🌹
*
*
*
*
*
*Duru'nun Ağzından:
Rüya gibi bir gece geçirmiştim. Şimdi ise parkta elimizdeki çekirdek ve kola ikilisi ile oturmuş gelen geçenin dedikodusunu yapıyorduk.
Emre ve Abim hariç tüm ekip beraberdik. Onlar işlerine gitmek zorunda oldukları için yanımızda değillerdi.
"Kız şu gelene bakın , geçen gün bunu caminin arkasında Hayri ile beraber gördüm. Ama ne görmek var ya, Hayri ağzına giriyordu kızın. Demedi demeyin iki yıla kalmaz evlenirler."
"Valla Berkan yavrum bize de eğlence çıkar, yeter ki evlensinler"
"Ulan düğün pastası varsa bu işin içinde ben bunları net evlendiririm"
"Düğün pastasının da tadı ayrı oluyor Berkan yavrum, o değil de canım çekti ha düğün falan mı bassak acaba?"
Diyen ve yanında oturan Buğra'nın kafasına yavaş bir şekilde vurdum;
"Ulan salaklar, canınız çekecek neden konuşuyorsunuz. Unutun düğün pastası falan yok, Mert Abi ve Yeşim Ablanın düğününde yeriz pasta. Kendi kendinize eziyet yapıyorsunuz resmen. O değilde bir şey diyecem Berkan ve Buğra aşklarım"
"Ne diceksin kız?"
"Evet bacımsu sorabilirsin, dinliyorum"
"Canım düğün pastası çekti, öyle ballandıra ballandıra anlattınız ki"
"İşte kankalık bu be."
"Kimin kankası buuuuğğ"
Diye sesini inceltmişti Berkan.
"Al şu ikisini..."
Diyerek eli ile Berkan ve Buğrayı gösteren Açi, daha sonra elini bana çevirdi ve cümlesini tamamladı.
"Vur şuna. Valla üçünün de akıl yaşları aynı. Anca yemek yemek yemek, başka bir şey bilmiyorlar."
"Dedi yarım saat önce ekmek arası yiyelim acıktım diyen"
"Valla Açi, Berkan aşkım haklı. Yemekten başka ne düşünelim yani sende"
"Mesela Duru, makyaj malzemeleri ile makyaj yapmayı düşünebilirsiniz"
Diyen Açi'ye Ezgi destek çıktı;
"Ya da kombin nasıl yapılır diye düşünebilirsiniz."
"İşte kanka, işte moda, işte makyaj. Çak kız"
Diye yumruklarını tokuşturmuşlardı.
"Ya da açılması yakın olan okulu..."
"Ya da sene sonu gireceğimiz YKS sınavını düşünebiliriz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
Ficción General"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...