🌿21.Bölüm🌿

3.8K 160 159
                                    

Not: sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın ☆

Not: Wattpaf hesabımı takip edip, bölüm sonundaki instagram adreslerimizi de takip ederseniz sevinirim.

Not: satır arası yorum yaparsanız beni mutlu edersiniz.

Not: dün gelmeyen bölüm için hepinizden özür dilerim...

*
*
*
*
*
*

Duru'nun Ağzından:

Yanıyor içim, bu nasıl acı...

İşte bu şarkı sözü gibi tam olarak acı çekiyordum.

Bu hayatta çekilmesi en kötü şeyler listesinin ilk 3 sıralaması şu şekilde;

1) Evinizde yapılan gün
2) Evinizde yapılan güne gelen yaşlı ve genç sayılabilecek kadın topluluğuna hizmet
3) 2N1K gibi dedikodu tayfasının dedikodu istilasına uğramanız.

Evet son madde yüzümüzü güldüren hatta heyecanlandıran bir şey olabilir ama bu işin asıl yüzü şu şekilde oluyor;

2N1K grubu dedikodu arasında size koca adayları gösterip, yetmemiş gibi sizi hemen evlendirip çocuk sahibi yapabilirler.

Çok çile, acı, dram, keder çekeceğimiz bir güne hoşgeldiniz.

Annem her zamanki gibi kahvaltı yapar yapmaz bütün kızları kurbanlık koyun gibi eve toplamış, herkese bir güzel görevler vermişti.

Berrak ve Esin yemek, tatlı gibi görevler için mutfakta; Açi, Ezgi ve ben ise evi dip bucak temizlemek ile görevliydik.

Gün sırası kimde olursa olsun, bugün kızları evin sahibi çağırır ve bu işleri bölüştürüp yaptırırdı. Bu artık bir gelenek gibi bir şey olmuştu ve biz kızlar olarak kimin günü varsa o gün kurbanlık koyun olarak bu kutsal görevi yapardık.

"Duru, annecim o koltuğu bir daha sil"

"Yahu kadın, güzel anam benim bak burayı 3 kez sildim. Hani diyorum abartmasam da gelen kadınlar da oturunca kıçları ıslanmadan eve gitseler. Bilmem anlatabiliyor muyum?"

"Sen bana laf mi yetiştiriyorsun bacaksız seni, ne dediysem onu yap. O kem gözlü Kadriye bir kulp bulmamalı. Duydun mu beni? "

"Emredersin komutanım."

"Kız Açelya sende yeni evli, tırnağındaki oje gidicek diye korkudan üç buçuk atan kızlar gibi o bezi tutma, sağlam al avuç içine doğru öyle sil camları"

"Ama bu sabah sürdüm ojemi, ya bozulursa?"

"Evet geçmiş olsun sayın seyirciler"

"Bugün ayın 15 i ve gün olduğunu cümle alem bildiği halde sen sabah evinden çıkmadan ellerine oje sürüp ardından gün olacak eve gelip yapacağın işi az çok tahmin ettiğin halde bu riski göze alıyorsan benim dicek bir şeyim kalmıyor güzel kızım. Nasıl Duru ya çemkiriyorsam sen de hatta diğerleri de benim kızım olduğunuz için sizlere çemkirebilirim. Bu yüzden benim süslü kızım, ojelerin çıkarsa yenisini sürebilirsin. O güzel kıçına terlik yemek istemezsin bence. Haydi ama haydii geç kalıcaz"

Daha sonra bizim üstümüzden çektiği gözlerini Ezgiye diken annem, konuşmaya başladı;

"Ezgi aferin kız sesin soluğun çıkmadan işini yapıyorsun, valla gözüme girdin. Seni gelin alan kadın yaşadı valla"

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin