Herkese Merhaba :)
2-3 hafta diye çıktığımız Sezon Finalinde 1 Ayı devirmiş bulunmaktayız
Finaller, cenaze ve henüz olacak düğün hazırlıkları derken koskocaman 1 ay geçmiş bulunmakta.
Hepinizi özledim diyebilirim. Karakterlerimi, sizlerin yorumlarını, Çınar Mahallesini, herkesi özledim.42K iken ara verdiğim kitabım hatta kitabımız şuan 54.5K okunmaya sahip. Birlikte çok güzel yerlere büyüyeceğimizi biliyorum ve inanıyorum. Adım adım 100K 💚🙏
O zaman maraton başlasın diyorum ve sloganı veriyorum;
ÇINAR MAHALLESİ KALDIĞI YERDEN SİZLERLE 🌿💚
.
.
.
.
.
.Not: sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın...
Not: satır arası yorum yaparsanız beni sevindirirsiniz...
Not: Wattpad hesabımı ve resmî Çınar Mahallesi instagram adresimizi takip etmeyi unutmayın...
.
.
.
.
.
.Yazar'ın Ağzından;
Bütün mahalle Duru'dan habersiz piknik eğlencesine devam ediyordu.
Ama tayfa ve Giray aile fertleri için endişe çanları çalmaya başlamıştı.
Duru yaklaşık 2 saattir ortalıkta görünmüyordu.
Panik yapmaya, ortalığı karıştırmaya, mahallenin eğlencesini bölmeye gerek yok diye diye 2 saat geçmişt
ve Duru bu 2 saat boyunca ne gelmiş ne de telefonunu açmıştı."Kemal, Emir yalvarırım bir şey yapın. Kızım 2 saattir ortalıkta yok. Bir şey olsa elbet bize haber verirdi. Telefonunu bile açmıyor, başına bir şey geldi yavrumun"
Diyerek endişesini dile getiriyordu Oya. Kocasından ve oğlundan kızını bulmasını istiyordu.
"Annem sakin ol, şimdi tayfa ile beraber ararız ormanı. Mert abi de arama kurtarma ekibine haber verir. Hatta mahalleli de yardım eder buluruz Duru'yu"
Emir annesini sakinleştirmeye çalışsa da kadının yüreğine su serpilmiyordu.
"Yüreğim acıyor. Bu ne demek biliyor musun? Duru'mun başına bir şey geldi demek. Kızımın başı belada demek. Yavrumun bize ihtiyacı var demek. Gidicem bulucam yavrumu"
Ayağa kalkan kadını eşi geri oturtmuştu.
"Mahalleliye haber veriyorum şimdi, sende burada bekle hanım. Bulucaz kızımızı"
Eliyle eşinin gözyaşlarını silen Kemal için de durum içler açıcı değildi. Kızının huyunu bilen baba bu durumun içinde sakin kalmaya çalışsa da onun da yüreği alevler içindeydi. Korkuyordu kızından haber alamadıkça, saçlarının teline zarar geldi düşüncesi ise kalbini sıkıştırıyordu.
"Bu böyle olmayacak, ben bütün mahalleye haber salıyorum. Kadınlar ve çocuklar burada kalıyor geri kalanları ise Duru'yu arayacak. Zaten gençler ve büyükler avuç içi gibi bilir burayı, gelmek isteyen ufak çocuklar da babalarının peşinden ayrılmaz."
"Reis haklı, dört bir yana dağılalım"
Diyen, kankasını aramak ve ona ulaşmak istiyen Berkan'dı.
Bütün tayfa Berkan gibi acele ediyordu. Çünkü hepsinin yüreğinde korku, endişe ve kaybetme duyguları ön plandaydı.
Emir, kardeşinin ortada olmadığını öğrendiği andan beri yerinde duramıyor, sataşacak yer arıyor, annesini sakinleştirmeye çalışsa da kendisi sakin kalamıyordu. Kardeşi, Duru'su onun için her şeydi. Onun saç teline zarar gelecek düşüncesi bile içindeki öfkeyi gün yüzüne çıkarırken, hiçbir haber alamaması onu daha da çıkmaza sokuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
General Fiction"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...