Not: Uzun zaman sonra herkese yeniden Merhaba...
Not: Tam olmasa da burayı biraz unutmuş gibiyim, kusuruma bakmayın, geçen 10 gün benim için fazlasıyla yoğundu ama artık geçti, gitti ve ÇM ye geri döndüm.
Not: O zaman sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın, satır arası yorum yaparsanız beni sevindirirsiniz...
Not: Bu bölüm bazı olayları toparlama bölümü olacaktır.
Not: Wattpad hesabımı ve resmî cinar mahallesi instagram hesabımızı takip etmeyi unutmayın...
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun 💚🌹
İyi okumalar...
*
*
*
*
*
*
*
Berkan'ın hastaneden çıktıktan 2 hafta sonrası...Berkan'ın Ağzından:
Sonunda o olayın üstünden 2 hafta geçmiş, bugün de dikişlerimi aldırmış ve tam manası ile eski halime dönmüştüm.
Allah kimsenin başına böyle bir olay, böyle bir acı vermesin...
Ben çektim siz çekmeyin dostlarım. Affedersiniz ama tuvalete bile yalnız gidemiyorsunuz.
Hemen iyileşmem için herkes çok çabalamıştı.
Annem, babam, tayfam, mahallem...
Herkes benim için tek bir yürek olmuş ve beni ayağa kaldırmışlardı.
Bu mahalle benim en büyük şansım olabilirdi, tabi içindeki insanları da ayrı bir şans...
Eski halime dönmüş ve şimdi düşünmem gereken önemli konuları düşünme zamanıydı.
Şimdi ne bir ağrı, ne bir sızı ne de bir engel vardı.
Şimdi o hastane odasında olan olayları düşünmem gerekti. Çünkü bir zamanlar kardeşim dediğim insan bu olayın başrolündeydi.
Esin...
Bana sevgisini veren, aşkını veren, kalbini veren sessiz kız...
Bunca sene belki de sessiz sessiz beni seviyordu. Salak kafam bu kadar mı kördüm ona karşı, canını istemeden olsa da en derinden acıtacak kadar, o bana aşkla bakarken benim ona kardeşim diyerek sarılmam yüreğini yakmış ama ben bunu görememiş miydim?
Peki ya bana duygularını anlattıktan sonra hissettiklerim...
O hastane odasındaki itirafından önceye kadar kardeş dediğim insana neden şuan kardeşim diyemiyordum?
Neden kardeş kelimesi ile Esin aynı cümle de olamıyordu, bir zamanlar yan yana gelen bu iki kelime şimdi geldiğinde canımı yakıyordu?
Esin, benim sessiz miniğim...
Ben seni seviyor muyum bunu bile bilmezken senin bana bu kadar büyük sevgi beslemen, canını acıtmama rağmen senin hala hiçbir şey olmamış gibi beni sevmeye devam etmen, bu kadar büyük ve temiz sevgini, kalbini hakedecek ne yaptım ben Esin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
Ficción General"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...