🌿17.Bölüm🌿

4K 159 10
                                    

Önemli Not: 8 Mart Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun 🌹

Not: ÇM AİLESİ 8K OLDU...
          İYİKİ SİZ, İYİKİ ÇM💚

Not: sol altta bulunan yıldıza basmayı unutmayın.

*
*
*
*
*
*

Duru'nun Ağzından:

"B-berkan?"

Dolu gözlerim ve şok olmuş bedenimle Berkan'a bakmaya başladım.

Gözlerimin içine bakarak dizlerinin üstüne çöken Berkan ile bedenim şoktan çıkmıştı. Bağırarak yanına ilerlemeye başlamıştım;

"BERKAAN, HAYIIR!"

Yanına geldiğimde yere yatmak üzere olan kafasını dizlerimin üzerine aldım.

"B-berkan dayan nolur, gelicekler şimdi. Dayan Berkan"

"A-ağlama kız, dizim kanıyor g-gibi düşün. İ-iyiyim sadece ufak bir acı var."

"Dayan, nolur dayan. B-benim yüzümden. Özür dilerim, özür dilerim"

"A-ağlama bacımsu. S-senin yüzünden değil."

Boncuk boncuk terler dökülüyordu alnından. Mimiklerinden acı çektiği belli oluyordu ama hala inatla iyiyim demeye devam ediyordu.

Artık hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Bir elim kafası düşmesin diye yanağında iken diğer elim ile gözyaşlarımı siliyordum.

"D-duru, ben biraz u-uyuyacağım"

Kısık çıkan sesiyle kurduğu cümlesi ile kafamdan kaynar su döküldü sanki.

"HAYIR! DUYDUN MU BENİ BERKAN, UYUMAK YOK. BANA BAK, BERKAN BANA BAK!"

gözleri gözlerime baktı, sadece 15 saniye...

Ardından gözlerini kapattı ve başı yana kaydı. Yarasındaki eli de boşluğa düşmüştü.

"HAYIIIIR! BERKAN UYAN. YALVARIRIM AÇ GÖZÜNÜ. BERKAANN!"

Sanki hıçkırıklarım arasında boğuluyordum. Kardeşim, dostum dediğim kişi gözlerim önünde ölücek miydi?

"KİMSE YOK MUUU! YARDIIM EDİİN! AMBULANSI ARAYIN NOLUUURR! KİMSEEE YOK MU YAA, BİR ALLAHIN KULU YOK MUU!"

Mahalleyi inleten acı çığlıklarım ile yardım bekliyordum. Biri sesimi duyar da gelir diye. Öyle de olmuştu, sesimizi duyurmuştum.

Bakkal Halil Amca gelmişti yanıma;

"Duru, noldu kızım?"

"H-halil amca, a-ambulans"

Hıçkırıklarım arasında sadece ambulans diyebilmiştim. Zaten Halil amcanın gözleri yerde yatan Berkan'a dönmüş ve olayı anlamıştı. Yoksa ben anlatamazdım.

"Sakin ol kızım arıyorum ambulansı, sen sakin ol"

Beni teselli etmeye çalışıyordu, bir yandan da ambulansı arıyordu. Benim ise gözlerim Berkan'daydı.

"B-berkan uyan, Berkan u-uyan nolur"

Yarasından akan kanların çoğaldığını gördüğümde kafasını yere sabitleyip elimle yarasına bastırmaya başladım.

"Dayanman lazım, dayanman lazım duyuyor musun beni! Gidemezsin Berkan, böyle gidemezsin"

"Duru ambulans geliyor kızım, sen yarasına bastırmaya devam et hemşire tampon, yaraya baskı uygulayın dedi"

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin