Not: sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın...
Not: satır arası yorum yaparsanız beni sevindirirsiniz...
Not: Wattpad hesabımı ve resmî Çınar Mahallesi instagram adresimizi takip etmeyi unutmayın...
Önemli Not: Yeni bölüm günlerimiz Çarşamba & Cumartesi olarak değişmiştir. Eskisi gibi haftada 2 bölüm olarak devam edeceğiz. Çarşamba günü bölüm gelecektir ve bu uygulama başlayacaktır.
Medya: Yemekte Emre ve Duru'nun giydikleri...
İyi Okumalar 💚🌹
*
*
*
*
*Emre'nin Ağzından:
Yanımda oturan Alev ile karakola doğru gidiyordum. Her ne kadar yanımdaki kadın ile aynı havayı solumak istemesem de sevdiğim kadın için buna mecburdum.
Onun sicilinde böyle saçma bir olayın olması ve meslek hayatında pürüz çıkmasını istemiyordum.
Alev'in teklifini kabul etme sebebim, hem Duru'yu oradan çıkarmak, hem de aklımdaki bazı planlar doğrultusunda hareket etmekti.
Yanımda susmak bilmeyen, dudağını ikide bir boyayan kadına bir müddet katlanmam gerekecekti.
En azından yarın akşam olacak yemeğe kadar dayanabilmeliydim.
Karakolun önünde arabayı müsait bir yere park ettiğimde, bakışlarımı yan tarafa dönderdim;
"Alev, sadece şikayetini çekecek ve gidiceksin. Kimseyle bir diyalog, bakışma hiçbir şey yapmayacaksın"
Yüzündeki gülümseme ile tiksinmeden edemedim;
"Merak etme Emreciğim, şikayetimi çekecek sonra da eve gidip yarın için hazırlıklara başlayacağım"
Demesi ile yüzümü buruşturmamak için zor durdum.
Bir şey demeyip direk arabadan indim. Zaten sülük gibi hemen dibinde bitmişti.
Yanımda Alev ile müdürün yanına ilerlemeye başladım.
Tayfanın yanına geldiğimde bütün gözler üzerimize çevrilmişti.
Alev hızını kaybetmeden müdürün odasına giderken bende tayfanın yanında kalmıştım.
"Benim gözlerime lütfen çamaşır suyu dökün. Acilen bu gördüğüm görüntüyü silmem lazım. Çamaşır suyu yoksa dezenfektan da olabilir"
"Yemin ederim Berkansu aşkım çok haklı, bu görüntüyü görmek tiksindirdi. Midem bulanıyor galiba"
Diyerek elini boğazına sokmaya çalışan Buğra'nın ensesine vurdum.
"Salak salak davranmayı kes!"
"Asıl sen mi salak saçma davranmayı kessen Reis?"
Açelya'nın konuşması üzerine Buğra da olan gözlerimi ona çevirdim.
"Duru için bunu yapmam lazımdı, aklınıza başka bir şey getirmeyin"
"Reis, hadi her şey Duru için. Peki bu Alev, mahalle kadınlarının içinde Emre reise boş değilim diyen Alev, sana bunu boş yere yapmaz."
"Yani Ezgi?"
"Yanisi, Ezgi demek istiyor ki Alev bunun karşılığında senden ne istedi?"
Diyerek lâfı Berrak almıştı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
Aktuelle Literatur"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...