🌿23.Bölüm🌿

3.7K 166 106
                                    

Not: sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın ♡

Not: önemli duyurular için Wattpad hesabımı ve @cinar.mahallesi instagram adresimizi takip etmeyi unutmayın...

Not: ayağım alçıda olduğu için uzun tutamadım. Bu yüzden özür diliyorum herkesten♡

*
*
*
*
*

Duru'nun Ağzından:

Dediklerimin karşısında sadece Reis değil bende şok içindeydim.

Asla aklımda olmayan şeyler, dilimden birer birer dökülmüştü.

Kalbimin dökmek istediklerini, dilim benden bağımsız dökmüştü...

Memnun muydum?
Evet memnundum.

Pişman mıydım?
Valla billa pişman bile değildim.

Gözlerimi kırpıştırıp ellerimi Reisin ağzından ve kalbimden çektim. Reis hala şoktaydı.

"B-ben..."

Kafamı hızla sağa sola sallayıp birkaç adım geriledim. Şuan konuşmasına hazır değildim.

Ardından arkamı dönüp koşarak eve gittim.

Hazır değildim ki, seni seviyorum ya da seni kardeşim olarak görüyorum demesine, hiçbir şeyine şuan hazırlıklı değildim. Şuan sadece hızla eve gidip dediklerimi beynimde ve kalbimde sindirmem gerekti.

Koşa koşa evime gelmiş, bahçeye yığılmıştım. Nefesimi düzene kadar bahçede çimlerin üstüne oturdum.

Nasıl bir gün yaşadım bugün, bol aksiyonlu.

Aşkımı itiraf ettim, Alev yılanından hıncımı aldım.

Rahatladım be, valla rahatladım.

İçimden  kocaman bir yük kalkmıştı sanki.

"Duru, anneciğim yerin rahat mı?"

"Hıhı"

"Kız bana bak, ben seni terlik ile dövmekten yoruldum, sen ise  beni delirtmekten yorulmadın. "

"Hıhı"

"Benden günah gitti..."

Kafama aldığım saatte 250 km hıza sahip olan terlik darbesi ile oturduğum yerde bu sefer yatar pozisyondaydım.

"Oh olsun sana, hakettin."

"ANNE NE YAPIYORSUN YA!"

"Bağırma kız bana, valla bu sefer sadece kafan ile kalmam. Bir saattir sana sesleniyorum sen ise aşık gibi beni dinlemeyip hıhı diyorsun. Hakettin o terliği"

Aşık gibi mi? Annem nerden biliyor ki?

Bu nasıl bir salak düşünce ya kadına hıhı dersem oda benzetme yapar, iyice leyla oldum ben.

"Haklısın Sultanım benim, kalktım yerden"

"Zahmet olucak Duru hanım"

"Estağfirullah canım, ne zahmeti"

"Kalk ve mutfağa gel Duru, akşam yemek için yardım et "

"Tamam be kadın kalktım"

El mahkum mutfağa doğru ilerledim. Hem fena fikir değil olanları bir nebze unuturum.

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin