🌿27.Bölüm🌿

3.1K 148 101
                                    

Medya: Kurabiye'nin Temsili Mezarı... 😔🐇 "Güzel bir mezar değil ama aklımdaki mezara en yakın olan mezar buydu"

Not: sol altta bulunan yıldızı parlatmayı unutmayın, bölüm okunmasına göre oylar çok düşük. Emek verip, yoğun geçen günlere rağmen sizlere bölüm yazıyorum. Yıldıza basmak zor olmasın, karşılığı böyle verebilirsiniz.

Not: satır arası yorum yaparsanız beni sevindirirsiniz...

Not: Kadir Geceniz Mübarek Olsun 🌹

İyi Okumalar 💚

BÖLÜMÜ GECELERİ DERDİMİ ANLATTIĞIM, OMZUMDA UYUTTUĞUM, OKULA PARKA GÖTÜRDÜĞÜM, EN UFAK BİR ŞEYİN DE VETERİNERE GÖTÜRÜP ENDİŞE ETTİĞİM, ŞİMDİ İSE YANIMDA OLMAYAN TAVŞANIM ZUZU'YA ARMAĞAN EDİYORUM.
CANIM KIZIM, ANNEN SENİ UNUTMADI...

*
*
*
*
*
*

Esin'in Ağzından:

Berkan ayağa kalktığında bende onunla beraber kalkmıştım.

Bu durum biraz yanlış anlaşılmaya sebep olabilirdi ama ben onunla yalnız kalmak istemiştim.

Berkan'ın gözündeki ışıltı ile daha da cesaretlenip yanında ilerlemeye başlamıştım. Berkan ondan beklemediğim derece sessiz bir şekilde ilerlerken beni istemediğini düşündüm.

Ama o zaman neden gözleri parlasın ki, başka bir şey vardı bu işi içinde.

Ona sorduğumda ise bunu yalanlamıştı. Bu cevabı ile beni ne kadar mutlu ettiğini bilmese de olur.

Alacaklarımızı aldıktan sonra tayfanın yanına doğru ilerlemeye başladık.

Aramızdaki sessizliği telefonumun sesi bölmüştü.

Bilinmeyen birinden mesaj gelmişti, merakıma yenilip mesajı açtım.

Açmam ile kanımın çekildiğini hissettim.

0536......

Evet Esincik, yeniden merhaba! Biliyor musun? Ah tabi ya bilmen için öncelikle şuan Duru'nun yanında olman lazım. Ama ben o kadar iyi bir insanım ki sana neler olduğunu 5 dakika önceden haber vereceğim. Bu kıyağımı da sakın unutma!

Evet gelelim meseleye, sabırsız olduğunu hissedebiliyorum.
Sana bundan bilmem kaç gün önce bir şey demiştim hatırlıyor musun?

Senin canını birebir çok yakmasa da sevdiğin birinin canını yakıp senin de kahrolmanı ardından da o kişi ile aranda olacak sorunlarda hatalı taraf olmanı sağlayacaktım.

Planımın birinci evresinde Berkan kurban gitmişti. Hatırlarsan. Unuttuğunu sanmıyorum, umarım yanılmam Esincik...
Duru piyon olarak kullanılmıştı o zaman. Ama şuan bu oyunun baş kahramanı olucak.
Evet artık tahmin etmişsindir. Bu sefer Duru'nun canı yanacak, ama kendi canı değil. Bu konuda için birazcık soğusun. Berkan gibi ona fiziksel bir acı yaşatmayacağım.

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin