MEDYA: Kızlar'ın kıyafetleri
Kurabiye'den herkese selammm🐰
.
.
.Duru'nun ağzından:
Sabah gözüme gelen güneş ile gözümü açtım dememi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Çünkü gözümü annemin bağırtısı eşliğinde açtım. Hayır yani herkesin annesi öperek uyandırırken ben niye bu bağırtı ile uyanmak zorundayım ki neden yani neden.
Kafamı yastığa daha çok gömdüm. O sıra odamın kapısı büyük bir gürültü ile açıldı. Gelen kişiyi bence hepiniz tahmin ettiniz. Gelen kişi annem. Ah benim canım anam. Acaba ne şirinlik yapsam da azarından kurtulsam diye düşünürken yorgan ile kendimi boğmaya çalışır gibi daha çok gömüldüm yatağıma. O sırada annem konuşmaya başladı:
" Kız ben bir saattir kime sesleniyorum niye hala yatıyorsun?"
" Anne 5 dakika daha noluuuur "
" Ne 5 dakikası Duru çabuk kalk bakim. AAAAA kıçın başın açık yatmışsın bide kalk çabuk."
" Ya benim dünyalar tatlısı biricik anamm. Nolur bi 5 dakika daha uyusam. Noluuur Oya sultan"
" Allah'ım ne günah işledim de bana böyle bir kız verdin yarabbim. Kız kalk vallahi geliyor terlik haaa. Kime diyorum ben Duruu"
Annem kendince beni kaldırmaya çalışıyordu ama inat değil miydi kalkmicam .
" Kalkmıyor musun kızım peki sen bilirsin anneciğim."
diyerek odamdan çıktı annem. Oh be şöyle izin verse olmaz yani neyse geri gelmeden azıcık daha uyuyayım.
Tabi o sıra annemin neler planladığını bilmeden uyumama devam ettim. Yaklaşık 10 dakika sonra odamın kapısı yeniden açıldı. Ve annem konuşmaya başladı:
"Duru kalkıyor musun yoksa kıçını devirip yatmaya devam mı ediceksin güzel kızım."
Boğuk sesimle cevap verdim:
"Uyucam anne Allah aşkına bi rahat bırakır mısın nolur?"
" Tabi benim güzel kızım. Ben gideyim sen bi güzel uyumana devam et"
dedi ve biraz bekledikten sonra odamdan çıktı.
O sıra ayağımın altına hissettiğim gıdıklanma duygusuyla gülmeye başladım. Ne olduğu hakkında bir fikrim olmadan sadece kahkahalarla gülüyordum. O sıra gözümü açtım ve yatakta oturur pozisyona geldim. Ve gördüğüm şeyle gülümsemem büyüdü:
" Ama benim minnoş kızım böyle olmuyor ki. Sen anneannenin tarafındasın ama senin annen benim. Bana bak kız Kurabiye bundan sonra annenin yanında olucaksın tamam mı benim akıllı kızım?
Neyse güne senin sayende güzel uyandım bunun için bence büyük bir havucu hakketin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Mahallesi
General Fiction"Sen benim reisim değilsin, sen benim sevdiğim adamsın..." BİR MAHALLE HİKAYESİ NASIL MI OLUR? Bu hikayede birbirinden güzel eğlenceli anlar, birbirinden ilginç ve çeşitli minik esnaf hayatları, birbirinden farklı dedikoducu teyzeler, kan bağının...