🌿32.Bölüm🌿

2.6K 112 47
                                    

Not: sol altta bulunan yıldızı patlatmayı unutmayınız...

Not: emek veriyorum, lütfen vote ve satır arası yorumlar yaparak beni mutlu edin...

Not: Wattpad hesabımı ve kitabımızın resmi ınstagram adresini takip etmeyi unutmayınız...

AÇIKLAMA

Uzun bir süredir bölüm gelmiyor, bunun sebebi kişisel hayatımdaki yoğunluk. Yakın akraba düğünü olduğu zaman, sizler ister istemez şehir dışından gelen amcalarınız, yengeleriniz, çoluk çocuk hepsine hizmet etmek ve onlar ile ilgilenmek zorunda kalıyorsunuz.

Bölüm yazmak basit bir şey gibi gelebilir ama kafanız boş olmalı ve o bölümde ne yapmam gerek, şu olaylar olabilir demek gibi planınızın olması da gerekiyor.

Düğün hazırlıkları, misafirler, tabi gelen misafirler ile gezme tozma derken yoğunluktan Wattpad düşüncek halim bile kalmadığı zamanlar oldu.

O yüzden bu bölüm gerçekten geç geldi, ki Ordu gibi bir yerde fındık ayına da girmiş bulunmaktayız. Bu sebeple diğer bölümler de geç gelebilir gibi duruyor.

Bu zamana kadar bölüm bekleyenler, sabırsızlananlar ve bölüm geciktiği için bana DM atan kişiler hepinizden Özür Dilerim.

Benim de mağduriyetimi anlamış olmanızı, benim yerimde olsanız sizin de boş vakit bulamayacağınızı az çok anlamışsınızdır.

Hepinizi seviyorum, iyi okumalar...

*
*
*

65K için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, ilginiz ve destekleriniz için de tekrar teşekkür ediyorum💚

*
*
*
*
*

Duru'nun Ağzından:

Yeni bir güne daha gözümü açmıştım. Bugün ayrı bir duygu içindeydim. Bugün Alev'in defterini kapatacaktım.

Dün akşam annesini zor bela konuşturmuş, nihayet kızının saklandığı yeri öğrenebilmiştim.

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin