🌿16.Bölüm🌿

4.2K 158 47
                                    

Not: sol altta yıldıza basmayı ve satır arası yorumlarınızı unutmayın.

Not: 7k kadar teşekkür ve sevgilerim ile...

İYİKİ SİZ, İYİKİ ÇM❤

*
*
*
*
*
*

Duru'nun Ağzından:

"ALLAH'IM BİLİYORDUM YARABBİM. BİLİYORDUM. GÖRDÜNÜZ MÜ? BİLİYORDUM BEE"

Demem üzerine korkarak birbirinden ayrılan ikiliden bakışlarımı alamadım.

Ah tabi çok bağırmış olabilirim. Ne yapayım yani ben bunlar olucak dedim ve olmuşlar işte.

Ah ah duygulandım. Hayali gözyaşlarımı silip şuanki ortama geri dönme vakti.

Bakışlarım yanıma kaydı.

Ups, bu hiç iyi olmadı.

Buğra, ikizine çok kötü bakıyor.

"Açıklama yapacak mısınız? "

"N-neyi açıklayalım ikizim?"

"BU DURUMUNUZU!"

"Açelya ya bağırma. Kızın ne suçu var. Bağırmak istiyorsan gel biz gidelim orada bana bağır "

"İkizimle arama girme Onur ABİ!"

"Ona bağırma hakkına sahip değilsin. Evet ikizi olabilirsin ama bu hakkı sana kimse vermiyor."

"Sanane ya sanane. İkizim değil mi ? Aramıza sakın girme Onur ABİ! SAKIN!"

Dişleri arasında tıslarcasına konuşuyordu Buğra.

Sinirlenmişti.

İlişki yaşamalarına değil de daha çok ikizi ondan sakladığı için, bu şekilde gördüğü için  sinirlenmişti...

"Buğra gel abicim şöyle biraz sakinleş"

"Bırak Emir Abi ya, ben ikizimden bir bok sakladığımda içim rahat olmazken o benim arkamdan neler neler çevirmiş. Söylesene Açelya bana gelip evlenince mi söyleyecektin? Hayır anlamıyorum ikiz değil miyiz biz? Annemin karnında 9 ay beraber kalmadık mı? Sev, aşık ol bunlara bir lafım yok. Ha Onur Abi mi sevdiğin, ona da tamam. Bana ne zaman söyleyecektin Açelya, ikizin olarak bilmeye hakkım yok mu? Böyle kuytu köşede sizi öpüşürken mi görmek zorundaydım. Her şeye ve herkese rağmen ben senin arkanda olurdum. Ama benden gizlemene anlam veremedim. Bak tamam gizledin diyelim, kaç ay gizledin Açelya. Pardon kaç yıl demeliydim.  Ben senden bir şey gizliyor muyum? Elbette gizliyorum, ama kendimden emin olmadan sana anlatamazdım. Ama sen kaç senedir sevdiğin adam için acı çekmiş, bunu ikizinden diğer yarından saklamış, üstüne üstlük sizi dudak dudağa görerek bu durumu öğrenmiş oldum. En çok bu koydu bana, anlıyor musun? İkizim hakkında hiçbir bok bilmemek koydu bana!"

Son kez hayal kırıklığı ile çifte bakan Buğra hızla evden uzaklaştı.

Peşinden Reis de onunla gitmişti.

Biz ise ağlamaya hazır duran Açelya ile ilgilenmeye başladık.

"Kuzum, o sizi öyle görünce sinirlendi. Yoksa bilmez misin sen ikizini, sadece bi an buna anlam veremedi. Şimdi sakinleşsin o zaman saçma davrandığını anlayacak"

"Ama Yeşim Abla haklı. Ona demem gerekirdi. Bunca sene ondan sakladım. Herkesten sakladım. O benim ikizim, bu şekilde öğrenmesi olmadı. Sevgili olmamıza kızmaz ama kim bu şekilde görmek ister ki kardeşini, ikizini?"

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin