🌿10.Bölüm🌿

5.7K 192 29
                                    

Duru'nun Ağzından:

Sabah ağzımın içinde hissettiğim garip tat ile gözlerimi açtım. Yanlış duymadınız. Ağzımdaki garip tat ile uyandım.

Ne olduğunu anlamak için yattığım yerden etrafı taradım.

Esin ve Ezgi yerde yatak yapmış koyun koyuna yatmışlardı. Berrak ise benim yanımda uyuyordu. Kurabiye deseniz yuvasında duruyordu. Ekip tamam ya, uykuya devam edeyim.

Bir dakika...

Çok dakika...

AĞZIMDAKİ GARİP TAT VE AÇELYA DENİLEN ORANGUTANI GÖRMEMEM.

HAYIIIIR.

Ne olduğunu tahmin ettiniz değil mi?

Orangutan Açelya'nın ayağı ağzımda.

Ciddi ciddi ayağı ağzımda kızın.

Allah'ım ne tarafa kusmam gerek.

Dayanamıyorum...

Sonra "Diri sin ni çirkif bir kizsin"

Duru'nun ağzına etmedikleri kalmıştı onu da yaptılar sonra bana laf atıyorlar.

Sabır...

"AÇELYAAAA"

diye bağırmam üzerine Ezgi ve Esin kalkmış, Berrak gözlerini ovalıyor, kurabiye aşkım bile uyanmış ama bilin bakalım bu orangutan Açi napıyor?

Doğru tahmin, yatmaya devam ediyor.

"KALK LAN ÜSTÜMDEN ORANGUTAN BEYİNLİ, KALKSANA KIZIM ÜSTÜMDEN, AÇELYAAAAAA!"

Diye çok bağırmış olmalıyım ki odama reis ve abimin girmesi, ardından annemlerin girmesi aynı anda olmuş olabilir.

Şuan ne mi oluyor?

Açi hala zıbarıyor, annemler halimize güldükten sonra odadan çıkmıştı. Abim, reis ve kızlar da gülüyor.

Duru'yu delirtmeye ant içmişler bunlar.

"LAN ABİM VE REİS DEMEM MAHVEDERİM OĞLUM SİZİ, BAK HALA GÜLÜYORLAR. REİS BARİ SEN YAPMA, AĞZIMA S*ÇMADIĞI KALDI KIZIN. ALIN ARTIK ŞUNU ÜSTÜMDEEEEN"

Diye bağırmam ile hala anırmaya devam etmeleri, Açi'nin ise hala uyumuş olması beni çıldırmıştı.

Sinirle Açi'nin üstüne çıkarak boğmaya başladım. O sıra uyanmıştı uyuyan orangutan;

"Kızım seni gebertirim, dostum dedim, kardeşim dedim. Sen ne yaptın? Lan başka yer yok mu? Ben sana dün akşam git nerde yatarsan yat zıbar demedim mi? Niye yanıma geliyorsun? Lan geldin madem ağzıma s*çma amacın ne? Orangutan suratlı Açi, gözüme gözükme "

Diyerek ayağa kalktım.

Hey sakin olun, ne kadar orangutan diye dalga geçsem de sinir olsam da kardeşim o benim çok boğmadım yani. Uyansın diye iki şey ettim.

Haaa tabi bu REİSCİK ve HAİNCİK olanları unutmamak lazım.

"Hiçbiriniz.
Gözüme.
Gözükmeyin!!"

üstüne basa basa dediklerimden sonra Kurabiyeyi alarak odamdan dışarı çıktım.

*
*
*
*
*
*

Aynur teyze ve anneme yardım etmem sonucu bahçeye uzun bir masa kurmuştuk.

Babam, tayfanın diğer eksik üyeleri ve ailelerinin gelmesi sonucu güzel masaya oturmuş kahvaltımıza başlamıştık.

Çınar Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin