"Victoria's Secret (part 1)"

422 20 3
                                    

PJESME ZA OVAJ NASTAVAK:

Taylor Swift - I knew You Were Trouble (Victoria's Secret Show)

Justin Bieber - As Long As You Love Me (Victoria's Secret Show)

--------------------------------------------------------

,,O moj Bože,Chris??!!!!"-derem se i potrčim mu u zagrljaj.Nedostajao mi je taj kreten.

,,Lottie!!!"-snažno me zagrli i digne u zrak.

,,Otkud ti ovde?"-pitam ga iznenađeno.

,,Čuo sam da si ovde pa sam odlučio dođi da te obiđem.Znaš falila si mi."-kaže i opet me privuče u svoj snažni zagrljaj.

,,I ti meni.Mislim da mi se karjera raspala.A i sada sam trudna,tako da..."-kada sam to rekla Chris me prekinuo.

,,Šta trudna si???? Da li ti se vidi stomak???"-postavljao je milion pitanja u sekundi.

,,Da Chris trudna sam,i ne vidi se još.Zašto?"-zbunjeno sam ga pitala.

,,Sjećaš se onog Victoria's Secreta što sam ti pričao?"-pitao me je.

,,One revije što su htjeli da nosim?"-pitala sam.

,,Da,to je večeras i još nisu odustali od ponude."-rekao je i ja sam ostala u šoku.

,,Molim????"-proderala sam se i krenula da skačem po kući od sreće kao budala.

,,O draga Charlotte smiri se"-govorio je i pokušavao da me smiri,ali nije uspio,poludila sam skroz.

,,U koliko sati i gdje?"-pokušavala sam da dođem sebi.

,,Revija počinje u 20:00h,ali ti moraš da budeš tamo u 17:00h,ne brini gdje,poslaće auto po tebe"-rekao je i nasmijao se.

,,Hvala ti puno Chris"-rekla sam i slučajno pogledala na sat.

,,O MOJ BOŽE SADA JE 15:27h UBIĆU SE,NEĆU STIĆI"-krenula sam vrištati i skakati,a onda sam pogledala u Chrisa i Holly.Gledali su me sa ,,wtf" pogledom.

,,C tamo ćete šminkati,praviti ti frizuru i oblačiti.Ne nosiš svoju reviju curo.Oblačiš njihove stvari"

,,Ajoj da,potpuno sam se izgubila.Holy molim te donesi mi kocku i šećera"-rekla sam joj.

,,Kocku i šećera?"-upita me začuđeno.

,,Bože dragi.Vodu i šećer haha"-kažem i svi se zajedno nasmijemo.

JUSTIN  P.O.V.

Nakon jučerašnjeg ispada odlučio sam da ne idem u New York,ali smo Taylor,Selena i ja dobili ponudu da pjevamo na večerašnjoj Victoria's Secret reviji,a Kendall i Kylie da je nose.Tako da smo morali doći.

,,Justine šta pjevaš večeras?"-pitale su me Selena i Taylor.

,,As Long As You Love Me"-rekao sam.

,,Je li to zbog nje?"-pitale su me i samo sam klimnuo glavom,jer nisam htio da pričam o njoj.

,,Šta vi pjevate?"-pitao sam ih.

,,Ja ,,I Knew You Were Trouble" i ,,Welcome To New York"-rekla je Taylor.

,,A ja ,,Love Will Remember" i na kraju ,,The Heart Wants What It Wants"-rekla je Selena.

,,Šta je ovo svi neke ljubavne hah"-Rekao sam.

TAYLOR  P.O.V.

Nadam se da nećemo vidjeti Lottie ovde iako bi to svi željeli,ali bio bi to šok za nju i Justina.

Jako se promijenio od kako je ona otišla.Jako utiče na njega.On ju voli,ali ona i nije baš uvjerena u to.

CHARLOTTE  P.O.V.

16:58h je.Ne znam da li da izadjem i čekam prevoz ispred ili da ostanem u kući.Ma izaći ću ispred.

,,Holly jesi li spremna?"-pitam je.Zaboravila sam spomenuti da i ona ide sa mnom.Iz prvog reda će gledati reviju.Presretna je jer joj je to bio san.

,,Jesam"-rekla je i usne su joj se oblikovale u veeeliki osmijeh,na što sam se i ja nasmijala.

Čule smo kako nam vozač svira,te smo krenule prema autu.

,,Izvolite"-visoki momac,plavih očiju i crne kose nam je otvorio vrata i nasmijao se.Mogao je biti ponosan na svoje snježno bijele zube i morsko plave oči.

*U autu*

,,Znači vi ste Victoria's Sectret model?!"-pitao je uz osmijeh.

,,Pa zapravo i nisam.Jesam model,ali ne Victoria's Sectret.Večeras sam dobila ponudu da nosim reviju i prihvatila"-rekla sam i uzvratila osmijeh.

,,Mogu vam reći da bi trebali biti.Jako ste lijepi i zgodni,ako smijem primjetit"

,,Hvala vam"-rekla sam.

,,Ne znam smijem li biti toliko intiman,ali ako se ne varam bili ste sa Justinom Bieberom?!"-pitao me je.Naravno da ne smiješ biti toliko intiman konju.

,,Jesam"-rekla sam i nasmijala se,iako sam ga htjela ubiti.

*Nakon 5 minuta*

Napokona smo stigli.Da sam sa ovom budalom bila još minutu ubila bih ga.Kreten.

,,Hvala vam na vožnji"-rekla sam dok sam izlazila iz auta.

,,Hvala vama što ste mi dopustili da vas vozim"-rekao je i nasmijao se.Izbiću ti zube kretenčino.

(……)

Ulazimo unutra,a svi trče okolo i sapliću se jedni o druge.Jao majko,možda ovo i nije bila dobra ideja.

,,Jao Charlotte tu si"-govori mi neki čovjek i vuče me za ruku do frizera i šminkera.Ništa ne razumijem.

,,Nosićeš 3 revije,tačnije 3 puta ćeš večeras nastupati.Prvi su kupaći kostimi,drugo je vezano za zimu tako da ćeš nositi nešto pahuljasto bijelo,a treće je Pink!"-rekao je sve to u sekundi.

,,Dobro"-rekla sam nekako dok me šminkerica šminkala.

,,Hej ja sam Cara"-rekla mi je neka cura,vidim da je manekenka,dok smo čekale da izađemo.U nekom sam kupaćem koji ja islreno nikada ne bih kupila.

Cara izlazi prva,a ja odmah za njom.Baš me zanima ko će večeras biti od pjevača.Cara izlazi,a za njom se čuje meni dobro poznata pjesma,a još poznatiji pjevač.

JUSTIN BIEBER - AS LONG AS YOU LOVE ME

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें