"Geordie Shore Holaa"

383 23 3
                                    

A/N

OVO OBAVEZNO PROČITAJTE!!!!

Imate Geordie Shore video odmah pored slike,pa pogledajte :)
Onaj ko ne zna ili ko je zaboravio.Charlotte Crosby je stvarna.Učestvuje u Reality Show-u Geordie Shore,koji se emituje na MTV-ju,možda neki od vas i gledaju.Učesnici su Holly Hagan,Gary (Gazz) Beadle,Charlotte-Letitia Crosby (ali je ja zovem Lottie),Kyle Christie,Aaron Chalmers,Nathan Henry,Marnie Simpson,Scott Timlin i Chloe Etheringhton. (Staviću vam sliku)

Holly Hagan i Kyle Christie su zajedno,ovi ostali su svi solo.Charlotte je zaljubljena u Garyja Beadlea,a on u nju nije (bio je i bili su dosta dugo zajedno).Sto puta joj je slomio srce,a ona ga i dalje voli.

Ovo vam je jako bitno da znate,jer će se sada sve vrtiti oko toga.Naravno bitno je da zna onaj ko će nastaviti čitati priču.Ako vam nešto nije jasno,pitajte me u komentaru :) ...

Ako želite možete pogledati na You Tube neku epizodu ili nešto,a ako ništa imate na MTV nedeljom oko pola 11 naveče :) Koga zanima...

______________________________________________________________________________
Poslije onog' ,,incidenta" sa Zaynom mi se nije ništa više zanimljivo desilo na poslu.Ostatak dana je uglavnom dobro prošao.

Vraćam se kući i u misli mi ,,doleti" činjenica da sam sama.Darcy je otišla kod Pattie i ostavila me.Palo mi je na pamet da nazovem Zayna i kažem mu da dođe kod mene da gledamo film.

*Razgovor*

Charlotte: Hey Zayn,Charlotte je.Imam posebnu ponudu za tebe...
Zayn: Zanimljivo...Koju?
Charlotte: Hmmm,dođi kod mene sa Pizzom i sokom,da gledamo film.
Zayn: Tu sam za 20 minuta..
Charlotte: požuri...

*Kraj razgovora*

Jako mu je teško palo,to što mora doći (sarkazam da se razumijemo).Barem neću biti sama,a sa Zaynom nikada nije dosadno.

Prvo sam se mislila nešto spremiti,ali mi se nije dalo,tako da sam ostala u plišanoj sivoj trenerci,Winx čarapama i sa raščupanom kosom.Samo sam malo raspremila kuću da ne bude baš skroz kao da živim u svinjcu.

*Pola sata kasnije*

Čuje se kucanje i znam da je to Zayn.Lako ga je prepoznati jer on ne kuca on razbija.Otišla sam da mu otvorim,ali prije nego što sam ustala vidjela sam da je on ušao.Je li ja ne znam zaključati vrata??

,,O moj Bože Charlotte,znaš da si uvijek bila prelijepa,i sada si,ali šta ti je sa kosom?!"-Zayn baš si ono pravi drug.

,,Ćao i tebi Zayn,i hvala na komplimentu.Nisam stigla otići do frizera danas.Tačnije nije mi se dalo"-rekla sam i prevrnula očima.Koliko dugo to nisam uradila,tačno se divim sama sebi.

,,Samo da znaš donio sam 5 filmova pa ti izaberi koji ćeš da gledamo"-jadna ja,ako je on birao filmove.

,,Mogu misliti šta si izabrao.Vjerovatno su neki horori,jer znaš da ih ne volim"-rekla sam i sada je on prevrnuo očima.

,,Zar ozbiljno to misliš? Znaš mene..."-pa baš zato što te znam i kažem-,,uglavnom su ili romantična sranja ili komedije"-dodao je.

,,Hajde sada budi srce,kao što i jesi,naravno...I reci koje si donio,pa da elegantno padnem u nesvjest"-pravio se povrijeđen.

,,E ovako...Prvi je Expelled,sa Cameronom Dallasom,drugi je Boy Next The Door,sa Jennifer Lopez,treći je Love,Rosie,sa Lily Collins,četvrti je The Duff i peti je Tri Metra Iznad Neba"-kada je to rekao poskočila sam i krenula vrištati.Ne znam šta mi je bilo ništa ne pitajte.

,,Gledamo Tri Metra Iznad Neba,odmahh,je li to jasno?!"-vidjela sam da je ostao izgubljen.Da se razumijemo i ja bi da sam na njegovom mjestu.

(....)

Film je počeo prije otprilike 15 minuta,a mi se već gušimo u moru mojih suza.Pogodite ko još plače kada on nju doveze na motoru? Tačan odgovor je JA...

,,Hey Zayn,snima se još jedna sezona Geordie Shorea,pa su me zvali.Šta misliš da idem?"-pitala sam ga,a on se nasmijao.

,,Gledaj Lottie...Ti si preko Geordie Shorea postala poznata,mislim da bih trebala ići,ipak je to 10-eta sezona i ima onih koji te još žele gledati tamo"-dok je to pričao sve mi je prošlo kroz glavu.

Sjetila sam se Marnie,Holly,Gazza,Aarona,Scotta,Chloe,Nathana i Kylea.Mnogo mi nedostaje moja najveća podrška Holly i najveća ljubav Gary (Gazz).

(....)

*Jutro*

Moram nazvati Holly da se nađemo danas,da popričamo u vezi svega,toliko dugo se nismo vidjele.Toliko mi nedostaje.Ona je jedina osoba kojoj mogu sve reći.Čak ni Taylor,Kendall,Kylie i Seleni nisam govorila ni 40% stvari koje sam govorila njoj.

*Telefonski razgovor*

Charlotte: Hey Holly.
Holly: Ko je to?
Charlotte: Pa zar se uistinu ne sjećaš svoje stare prijateljice?!
Holly: O moj Bože Char jesi li to ti??
Charlotte: Da,ja sam.Nisi me valjda zaboravila?
Holly: Nismo se čule toliko dugo.Ne vjerujem da si to ti...O Bože Char...
Charlotte: Jesi li još u Londonu?
Holly: Jesam,ali za 3 sata putujem u Newcastle.Vraćam se u Geordie kuću.
Charlotte: Sačekaj mene,samo da se spremim.
Holly: Lažeš Char.Ne vjerujem...Dolaziš?
Charlotte: Fali mi to Holly.
Holly: U 12 budi u Centru,kod fontane.
Charlotte: Naravno.Vidimo se.

*Kraj Razgovora*

Napokon.Ovo je moj život.Geordie Shore i ukućani su moj život.Ne vjerujem da se opet vraćam tamo.Tako sam srećna.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora