Dogovorila sam se sa Kylie,Kendall i Taylor da se nađemo kod mene i idemo u nakupovati odjeće i obuće kao i obično hah.Selena se mora naći sa Justinom tako da ćemo se sa njom naći u gradu.
Nakon 10-20 minuta neko mi je snažno zalupao na vrata.
Logično da je to bila Taylor,ona je prepoznatljiva po tome kako kuca haha,bar nama koji se družimo sa njom.
Za njom su došle i Kylie i Kendall.
Taylor je imala tanke,providne crne štrample,i preko njih crni šorc,gore je imala bijelu košulju i žensku kravatu,obula je crne štikle bez platforme,otvorene na vrhovima.
Kylie je imala uskre svijetlo plave hlače i gore neku običnu rozu majicu,nosila je crnu kožnu torbu i na nogama je imala plavo-roze štikle.
Kendall je imala običnu crnu,usku kratku haljinu sa nekim sjajnim detaljima,crne štikle i malu crnu torbu.
Pošto se ja nisam još spremila odlučila sam obući usku kratku bež haljinu i bež štikle sa platformom.Kosu sam samo pustila i figarom ufrćkala krajeve kose.Stavila sam puder,eyeliner,rumenilo u svijetli ruž za usne.
Nas 4 smo se uhvatile za ruke i ponosno hodale gradom.Fanovi su nas na svakom koraku zaustavljali da se slikamo sa njima.Svima smo isponile želju.
Ubrzo smo se našle i sa Selenom.Otišle smo u jedan od najpoznatijih i najskupljih butika na svijetu.
Taylor je Kupila usku crvenu haljinu koja joj je jedva prekrivala stražnjicu i štikle od 20cm isto crvene.
Kylie je kupila plavu haljinu,bila je do poda i imala je veliki otvor na ledjima.Uz to je uzela crno-plave štikle.
Kendall je uzela crnu haljinu skroz usku malo manju od koljena sa tankim bretelama i bež štikle sa velikom platformom.
Selena je uzela skroz usku majicu bez bretela koja je po sebi imala šljokice duginih boja majica je više ličila na korzet i isti takav šorc.Pošto je na toj kombinaciji prevladavala crna boja,uzela ve visoke crne štikle.
Ja sam uzela skroz usku bijelu haljinu koja mi je jedva pokrivala stražnjicu,bez bretela,sva haljina je bila od ,,dijamanata" i bijele štikle sa velikom platformom.
NEMOJTE SE LJUTITI,ALI OVAJ PRVI DIO JE SAMO OPIS ODJECE,A U SLEDEĆEM DIJELU KREĆE RADNJA.
OSTAVITE VOTE ILI KOMENTAR.
VOLIM VAS
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.